سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افتتاح استادیوم 15 هزار نفری ارومیه در دهه فجر امسال

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌غربی گفت: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری ارومیه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سید جواد محمودی در بازدید از استادیوم فوتبال 15 هزار نفری ارومیه، اظهار داشت: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری ارومیه با نام استادیوم شهید باکری دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه از طرح‌های مهر ماندگار استان است، تصریح کرد: در حال حاضر روند اجرایی این پروژه مطلوب ارزیابی می‌شود و از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که پیش‌بینی می‌کنیم تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.

محمودی با اشاره به بخش‌های مختلف این استادیوم ورزشی، اعلام کرد: استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه شامل زمین چمن، جایگاه تماشاچیان، رختکن‌ها و تأسیسات زیرساختی است.

وی با بیان اینکه افتتاح این استادیوم ورزشی می‌تواند گام مثبتی در راستای برگزاری مسابقات مختلف در ارومیه باشد، اعلام کرد: در سال‌های اخیر به حوزه ورزش این استان توجه ویژه‌ای شده است و امیدوارم در سال‌های آینده نیز این روند را طی کنیم.

در پایان این بازدید مقرر شد هزینه‌های مورد نیاز برای آزادسازی احداث مبادی ورودی و خروجی و بازسازی انهار اطراف این پروژه با مشارکت استانداری و شهرداری ارومیه تأمین شود./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.