سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

کاهش 50 درصدی فوتی‌های ناشی از مصرف مواد مخدر در ملایر

فرماندار ویژه ملایر از کاهش 50 درصدی میزان فوتی‌های ناشی از مصرف مواد مخدر در شهرستان ملایر در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن خیریانپور صبح امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار داشت: مواد مخدر امروز به عنوان یکی از بزرگترین معضلات در کشور بوده که مبارزه با آن تنها کار یک دستگاه نیست، همه مردم و دستگاه‌ها باید در مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و همگانی داشته باشند.

وی بر ارائه آمار مقایسه‌ای نتایج طرح مبارزه با مواد مخدر در سال جاری نسبت به سال گذشته تأکید کرد و افزود: در این راستا نتایج امسال نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر خواهد بود.

فرماندار شهرستان ملایر ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در شهرستان ملایر، اظهار داشت: این طرح‌ها در راستای امنیت و آسایش مردم و شهرستان همچنان باید ادامه داشته باشد.

وی از کاهش 50 درصدی میزان فوتی‌های ناشی از مصرف مواد مخدر در شهرستان ملایر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این امر برای شهرستان نقطه مثبتی است و امیدواریم که با آموزش‌های لازم شاهد کاهش اعتیاد باشیم.

خیریانپور با اشاره به اینکه تعداد کمی از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان ملایر دارای مجوز قانونی هستند، گفت: کمپ‌های بدون مجوز باید پلمب شوند و یا نسبت به اخذ مجوز برای این کمپ‌ها اقدام شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز به ضرورت ایجاد کمپ‌های مجوزدار و قانونی اشاره کرد و گفت: کمپ هیئت امنایی در روستای حسین‌آباد ناظم به زودی راه‌اندازی می‌شود و فعالیت آزمایشی خود را تا قبل از پایان سال آغاز می‌کند.

مراد اسماعیلی از فعالیت 35 انجمن معتادان گمنام در ملایر خبر داد و اظهار داشت: این انجمن‌ها با هدف جذب افراد معتاد پس از رهایی از اعتیاد، فعالیت دارند و معتادان برای پاکسازی باید پس از سه هفته سم‌زدایی، عضو این انجمن‌ها شوند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از اجرای 83 طرح پاکسازی در نقاط آلوده شهرستان ملایر به مواد مخدر و جرائم در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

ابراهیم سعیدی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی را مبارزه با مواد مخدر برشمرد و گفت: در طول 9 ماهه سال جاری دو تن و 347 کیلو و 571 گرم انواع مواد مخدر در ملایر کشف شده است.

وی از افزایش 17 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته در ملایر خبر داد و افزود: در این مدت هزار و 265 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی ملایر از اجرای 83 طرح پاکسازی نقاط آلوده سطح شهرستان در 9 ماهه امسال خبر داد و بیان داشت: از این تعداد، 11 طرح در آذر ماه امسال و 43 طرح نیز در نقاط آلوده شهر و روستای ملایر اجرا شد./ج1
برچسب ها: موادمخدر ، آلوده ، ملایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.