سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/مدیرعامل موسسه فرهنگی امام حسین(ع) خبر داد:

ارسال بیش از 5 هزار اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم

مدیرعامل موسسه فرهنگی امام حسین(ع) از ارسال 5300 اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،محمدسجادی در نشست خبری هفتمین یادواره کودک و محرم در سالن جلسات موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع)  اظهار کرد: هفتمین یادواره کودک و محرم در دو سطح پیش دبستانی و ابتدایی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در سه بخش نقاشی، شعر و دل‌نوشته آثار خود را ارائه دهند.
وی عنوان کرد: تاکنون بالغ بر پنج هزار و 300 اثر به دبیرخانه یادواره کودک و محرم ارسال شده است که به تفکیک چهار هزار و 680اثر نقاشی، 497 دل‌نوشته و 127 شعر است.
سجادی با اشاره به اینکه تمام این آثار از 41شهرستان و 245 مدرسه دریافت شده است، خاطرنشان کرد: از پنج هزار و 300 اثر ارسالی 50اثر برگزیده و 250اثر منتخب انتخاب شده است و در اختتامیه این مراسم به آنها جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین اظهار کرد: برگزیدگان این جشنواره حدود 170نفر از شهرستان‌ها،80نفر از مدارس امام حسین(ع) و 50نفر از مشهد شرکت کرده‌اند.

 سجادی افزود: در اختتامیه یادواره کودک و محرم تمام آثار دانش‌آموزان در قالب نمایشگاهی در حاشیه مراسم به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین سایت بصیرت آموزش و پرورش نیز تمامی آثار را دراین سایت به نمایش می‌گذارد.

 وی عنوان کرد: از 305اثر برگزیده یادواره کودک و محرم، 260اثر نقاشی، 25دل‌نوشته و 20اثر شعر انتخاب شده است و تلاش شده برگزیدگان از تمامی شهرستان‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند انتخاب شود./ع

 

برچسب ها: ارسال ، آثار ، یادواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.