سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش اعلام كرد :

اختصاص 120 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح ملّي نور

بالغ بر 120 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح ملي نور و اهدا جوايز به برگزيدگان قرآني كشور در سال تحصيلي 92-91 اختصاص يافته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش ، وحيدكيارشي در گردهمايي يك روزه معاونان توسعه مديريت و پشتيباني ادارات كل آموزش وپرورش كشور ، ضمن اعلام مطلب فوق افزود : توسعه فعاليت هاي قرآني در آموزش وپرورش يكي از مهم ترين اهداف سند تحول بنيادين و سياست هاي تحولي اين وزارتخانه است و تاكنون اقدامات قابل قبولي در اين زمينه صورت گرفته است.
 
وي اضافه كرد : وزارت آموزش وپرورش با اجراي طرح هاي توسعه اي و آموزشي قرآني بويژه طرح ملي نور و مسابقات حفظ وقرائت قرآن كريم بدنبال ترويج فرهنگ قرآني  در مدارس و تربيت دانش آموزاني متعالي و نمونه مطابق با ارزش هاي اسلامي است .
 
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اينكه براي اجراي طرح نوردر 2 سال اخير بيش از 330 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است ، افزود : در سال تحصيلي 91-90 براي توسعه مدارس قرآني و فعاليت هاي آموزش قرآني 210 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت و در سال تحصيلي 92-91 با توجه به برگزاري مسابقات حفظ و قرائت قرآن و اجراي طرح نور 120 ميليارد ريال براي اهدا جوايز به دانش آموزان برگزيده اين مسابقه در سراسر كشور در نظر گرفته شده است .
 
كيارشي با اشاره به اينكه وزارت آموزش وپرورش با اجراي سند تحول بنيادين در آستانه يك تحول اساسي است ،‌افزود :  وزارت آموزش وپرورش با اجراي  اين سند كه مورد تاكيد فراوان مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) است به سمت تعالي و توسعه نظام تعليم و تربيت  در حركت است و تحقق اين امر  همكاري و همياري ديگر مسوولان  را مي طلبد .
 
معاون توسعه مديريت  و پشتيباني وزارت آموزش وپرورش ، همراهي و همدلي معلمان را بزرگ ترين  رمز موفقيت وزارت آموزش وپرورش عنوان كرد و گفت : با توجه به وجود بيش از  يك ميليون پرسنل فرهنگي در كشور  و حدود 12 ميليون دانش آموز و 500 هزار نوآموز ، سند تحول بنيادين به طور دقيق در حال  اجرا شدن است  كه اين  امر حاكي از همدلي ،‌همياري و رضايت كامل معلمان از اجراي  اين سند در كشور  است ./ز
برچسب ها: اعتبار ، ملی ، نور ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.