سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش زیر ذره بین به چالش می کشاند؛

دلایل ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری ورزشکاران در ورزش

برنامه‌ تولیدی «ورزش زیر ذره‌بین» روزهای جمعه ساعت 17 به همت گروه ورزش رادیو ایران‌صدا تهیه می‌شود، موضوع " دلایل گسترش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در ورزش ایران " را به چالش می‌کشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا،ْ گروه ورزش شبکه رادیویی ایران‌صدا برنامه‌ای با عنوان «ورزش زیر ذره‌بین» را تهیه می‌کند که موضوعات روز ورزش کشور را مورد تحلیل قرار می دهد.  
این برنامه‌ در پایان هفته به موضوع  "دلایل گسترش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در ورزش کشور" و راه های جلوگیری این نوع هنجارهادر ورزش" می‌پردازد و با حضور "سید کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه های استقلال و پاس همدان، غلام حسین زمان آبادی کارشناس و روزنامه نگار و علی جوادی سردبیر روزنامه خبر ورزشی " این برنامه  را بررسی می‌کنند.  
شایان ذکر است، برنامه‌ "ورزش زیر ذره‌بین" روز جمعه 22 دی  ساعت 17 به تهیه‌کنندگی هدی مرادی و سردبیری، نویسندگی و اجرای محمد‌حسین زرندی به صورت تولیدی از شبکه‌ رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.  
علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ي2

برچسب ها: ایرانصدا ، ورزش ، ناهنجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.