سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجرانی: سومین شگفتی جام حذفی را مقابل استقلال رقم می زنیم

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه ابومسلم گفت: استقلال به لحاظ فنی و فوتبالی در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به ما دارد اما جام حذفی همیشه جام شگفتی ها است.

حشمت مهاجرانی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه ابومسلم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  امروز بازی بسیار حساسی مقابل استقلال در جام حذفی داریم بعد از بازی با تیم سنگ آهن بافق که متاسفانه باختیم، دیگر به مشهد نرفتیم و در تهران اردو زده ایم و تمرینات ابومسلم ادامه دارد ما در تهران ماندیم تا با شرایط آب و هوایی  وق پیدا کنیم و آماده بازی شویم تا نمایش خوبی مقابل استقلال داشته باشیم.

وی افزود: استقلال هر جوری که نگاه  کنید چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ  فوتبالی بهتر از ما است اما همیشه جام حذفی را جام شگفتی ها گفته اند ما تاکنون دو شگفتی پدید آورده ایم و موفق شدیم دو تیم لیگ برتری پیکان و صبای قم را از جام حذفی حذف کنیم و امروز دنبال سومین شگفتی هستیم.

 وی در ادامه گفت:استقلال از هر نظر تیم  خوبی است و فوتبال بسیار خوبی ارائه می کند آنها در حمله و دفاع بسیار هماهنگ و خوب کار می کنند و مهره های با ارزشی هم در تمام خطوط دارند و در بهترین شرایط روحی ، فیزیکی و تیمی قرار دارند به نظر من استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و نوسان کمتری نسبت به تیم های دیگر دارد.

مدیر آکادمی فوتبال ابومسلم اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که در استادیوم آزادی بازی می کنند اما شرایط روحی بچه های ما خیلی خوب  است بچه های ما سعی می کنند تا با تلاش و دوندگی زیاد خودشان را نشان دهند و نتیجه خوبی کسب کنند بازیکنان ما جوان هستند و 75 درصد آنها هنوز در ورزشگاه آزادی بازی نکرده اند اما اور هواداران استقلال هم برای ما مشکل ساز نمی شود بلکه حضور آنها به بچه های ما انگیزه می دهد تا بهتر کار کنند.

وی افزود: تلاش خودمان را می کنیم تا مقابل استقلال موفق شویم و نتیجه خوبی کسب کنیم همه بچه های ما انگیزه و روحیه بالایی دارند و تا آخرین لحظه می جنگند و قدم عقب نمی گذاریم تا شگفتی دیگری را رقم بزنیم البهت کارمان مقابل استقلال خیلی سخت است اما نهایت تلاش مان را می کنیم تا در این بازی بزرگ موفق شویم.

وی در ادامه گفت: امیر قلعه نویی مربی خیلی خوب و با تجربه ای است و کارش را هم خوب بلد است قلعه نویی می داند  بستر تیمش را چطور فراهم کند تا قهرمان شود جدا از  مسائل تاکتیکی، امیر قلعه نویی دیسیپلین بالایی دارد چون در تیم او وظایف بازیکنان مشخص است و تیمش نظم وانضباط بالایی دارد و به همین دلیل موفق است.

مهاجرانی در پایان گفت: خیلی زود است که در مورد قهرمانی جام حذفی حرف بزنیم ما هنوز سد بزرگی به نام استقلال را در پیش داریم و بعد از آن باید به تیم های بعدی فکر کنیم ما موانع بزرگی در سر راه مان داریم تا به قهرمانی برسیم و الان نباید به قهرمانی فکر کنیم بلکه باید بازی به بازی جلو برویم./آق

برچسب ها: مدیر ، کل ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.