سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

مرحله سوم سوپر لیگ سپک‌تاکرای کشور بهمن ماه برگزار می‌شود

رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی از برگزاری مرحله سوم سوپر لیگ سپک‌تاکرای باشگاه‌های کشور از بهمن ماه خبر داد.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک اظهار داشت: شهرداری اراک که در حال حاضر عناوین متعدد قهرمانی را در کارنامه خود دارد، با قدرت در مرحله سوم رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این مسابقات اواخر بهمن ‌ماه با حضور 15 تیم برتر کشور برگزار می‌شود که شهرداری اراک و هم اکنون صدرنشین مرحله دوم مسابقات می‌باشد مدعی اول قهرمانی در کشور است.

رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات بخش بانوان در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 14 تیم برگزار خواهد شد که تیم بانوان شهرداری اراک نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

مرادی ادامه داد: تیم بانوان شهرداری اراک در سال گذشته در بخش هوپ‌تاکرا مقام اول و در بخش سپک‌تاکرا مقام سوم کشوری را از آن خود کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری لیگ استان در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات لیگ استانی به منظور تقویت هر چه بیشتر این رشته در دستور کار انجمن قرار گرفته است.

رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی از راه‌اندازی این رشته در شهرهای ساوه و تفرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 300 نفر از علاقمندان به این رشته در استان ساماندهی شده‌اند./ع

برچسب ها: سپک تاکرا ، لیگ ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.