سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفوی: اگر می خواهند فوتبال را اصلاح کنند، از کفاشیان باز نشسته شروع کنند!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان گفت:90 درصد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران باز نشسته هستند.

داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی می خواهیم برای خودمان مجوز بگیریم و بگوییم من نبودم اما بقیه مشکل دارند، این طوری می شود که کفاشیان بازنشسته در فدراسیون فوتبال کار می کنند اما به بهروان مي گويند برود. در حال حاضر 90 درصد از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران باز نشسته هستند اما پای بهروان را وسط کشیده اند.
 
وی افزود: اگر ماده 73 را اجرا می کردند و طبق آن افراد بازنشسته و دو شغله نمی توانستند کار کنند،  امروز چنین مشکلاتی نداشتیم اما آقایان قانون می آورند و مجوز می گیرند ،در این مملکت این همه دکتر و مهندس و آدم لایق و کار بلد داریم و باید به آنها اجازه بدهند تا کار کنند.

وی در ادامه گفت: کفاشیان برای خودش مجوز گرفته و در فدراسیون  فوتبال مشغول به کار است اما سوال من این است که کفاشیان با این مجوز چه گلی به سر فوتبال ما زده است اگر می خواهند فدراسیون فوتبال را اصلاح کنند،‌ از کفاشیان شروع کنند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت: با این کارها می خواهند تمام مشکلات، کمبود و شکست های فوتبال ایران را گردن بهروان بیندازند در صورتی که بهروان کمترین تقصیر و بیشترین علم را در این فدراسیون دارد اما آقایان دنبال سرپوش گذاشتن روی معایب خودشان هستند و مي خواهند اذهان منحرف کنند .

وی افزود:  این کار شکنی ها به این زودی  تمام نمی شود و تا روزی که این ورزش بدين نحو پيش رود، این مشکلات هم ادامه خواهد داشت البته وزیر ورزش هم نمی خواهند چنین روندی بر فوتبال ما حاکم باشد اما آقایان  مساله تعلیق را به میان می کشند تا وزارت ورزش نتواند کاری کند در صورتی که این طوری نیست و مجمع خیلی راحت می تواند تشکیل جلسه فوق العاده و کفاشیان را عوض کند به نظر من هر چه زودتر این کار را انجام بدهند،  بهتر است چون در حال حاضر فقط داریم زمان را از دست می دهیم و فرصت سوزی می کنیم فوتبال ما در حال حاضر  شرایط خوبی ندارد و هرچه زودتر در رابطه با تغییرات تصمیم بگیرند، بهتر است.
 
مصطفوی در پایان گفت: نمی دانم  چرا مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه نمی دهد و کفاشیان را بر کنار نمی کند اعضای مجمع تنها 10 دقیقه با خودشان زودتر در رابطه با تغییرات تصمیم بگیرند،  بهتر است.
 
مصطفوی در پایان گفت: نمی دانم  چرا مجمع فدراسیون  فوتبال تشکیل جلسه نمی دهد و کفاشیان را بر کنار نمی کند اعضای مجمع تنها 10 دقیقه با خودشان خلوت کنند و ببینند که اگر تفکرات آنها و کفاشیان در یک مسیر است که هیچ ولي در غیر اینصورت تشکیل جلسه فوق العاده بدهند و کفاشیان را بر کنار کنند چون در حال حاضر این  بهترین تصمیم برای فوتبال ایران است./آق

برچسب ها: سابق ، فدراسیون ، طوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.