سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

سامانه نظام مشاركت كاركنان درشركت ملی حفاری ایران راه اندازی شد

مشاور مدیرعامل و دبیر نظام مشاركت، كیفیت و بهره وری شركت ملی حفاری ایران از طراحی، تهیه و راه اندازی سامانه نظام مشاركت كاركنان این شركت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، روابط عمومی شركت ملی حفاری ایران، علی نجفی گفت: نظام مشاركت با هدف دریافت پیشنهادها، بررسی طرح های ارایه شده از سوی كاركنان، ارزیابی بهترین پیشنهادها و ایجاد زمینه مساعد برای عملی ساختن آنها ایجاد شده است.

وی گفت: همچنین بهره مندی كاركنان از مزایای ناشی از اجرای پیشنهادهای موثر از مزیت های راه اندازی این سامانه است.

نجفی افزود: نرم افزار این سامانه از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شركت طراحی و تهیه شده و بستر لازم را برای مشاركت فعال تمامی كاركنان در ارایه پیشنهادها و امكان پیگیری فرآیند كار تا حصول نتیجه و تعامل سازنده و اثربخش میان پیشنهاد دهندگان را فراهم می آورد.

مشاور مدیرعامل و دبیر نظام مشاركت شركت ملی حفاری ایران اظهار كرد: هدف نظام مشاركت استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت كاركنان در راستای اهداف سازمان است و به طور قطع مشاركت فكری كاركنان علاوه بر استفاده بهتر از خرد جمعی، در ارایه راه حل مناسب برای پیشرفت سازمان، عامل بسیار موثر بوده و در ایجاد روحیه خودباوری تاثیر مضاعف دارد.

نظام مشاركت، كیفیت و بهره وری شركت ملی حفاری ایران در 10 سال گذشته نزدیك به سه هزار پیشنهاد را دریافت كرده كه ازاین میان 200 پیشنهاد پذیرفته و بیش از 170 مورد آنها اجرایی شده است./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.