سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئيات قتل شوهر به کمک دو مرد اجاره ای

با گذشت نزديک به دو سال از اين ماجرا افسران آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد همسر متوفي از مدتي قبل با مرد غريبه اي در ارتباط است. اين موضوع مي توانست انگيزه اي براي همسرکشي باشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، زني که بعد از ۸سال خيانت به شوهرش با کمک دو قاتل اجاره اي شوهرش را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه جزئيات اين جنايت شوم را شرح داد. اولين برگ از اين پرونده جنايي ۱۴تير ۸۹ با کشف جسد مردي به نام «م» در اطراف بولوار پروين در تهرانپارس گشوده شد.

مرد نگون بخت به دليل خفگي جان باخته بود و شواهد نشان مي داد قرباني يک جنايت شده است. در چنين شرايطي پرونده روي ميز بازپرس شعبه اول دادسراي جنايي تهران قرار گرفت اما تجسس هاي کارآگاهان براي رازگشايي از اين جنايت به جايي نرسيد.

با گذشت نزديک به دو سال از اين ماجرا افسران آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد همسر متوفي از مدتي قبل با مرد غريبه اي در ارتباط است. اين موضوع مي توانست انگيزه اي براي همسرکشي باشد.

بنابراين همسر مقتول به نام «ر» همراه با مردي به نام «ف» بازداشت شد. اين زن وقتي فهميد پليس از خيانت او و رابطه پنهاني اش با «ف» آگاه شده است در اعترافات هولناکي طراحي نقشه قتل شوهرش را پذيرفت و گفت دو مرد به نام هاي «ا» و «ح» را براي اين کار اجير کرده است.

به اين ترتيب دو متهم ديگر نيز دستگير شدند و ضمن اعتراف به کشتن «م» صحنه جنايت را بازسازي کردند.

در چنين شرايطي پرونده با صدور قرار مجرميت و کيفرخواست به شعبه ۷۱ دادگاه کيفري استان تهران ارجاع شد و صبح ديروز ۴متهم پاي ميز محاکمه نشستند. در اين جلسه که به رياست قاضي نورا... عزيزمحمدي برگزار شد، ابتدا خانم کاکلي به نمايندگي از دادستان تهران به قرائت کيفرخواست پرداخت و اتهام «ا» و «ح» را مباشرت در قتل عمدي و اتهام «ر» و «ف» را معاونت در قتل و رابطه نامشروع اعلام کرد. سپس پدر، مادر و دختر مقتول نيز به عنوان اولياي دم خواستار قصاص قاتلان شدند.

درادامه «ا» به عنوان متهم رديف اول در جايگاه ايستاد و گفت: مدتي قبل «ح» به من پيشنهاد داد تا با کمک يکديگر يک نفر را بکشيم. او گفت پول خوبي از اين کار گيرمان مي آيد و من هم چون وضع مالي خوبي نداشتم بعد از چند ماه کلنجار رفتن با خودم قبول کردم. «ر» به من و «ح» وعده پول و طلا و يک خودروي پرشيا داده بود. يک روز او تماس گرفت و گفت شوهرش براي آبياري باغچه برادرش به خانه او رفته است. او گفت موقعيت خوبي است تا او را بکشيم. ما هم به آدرسي که گفته بود رفتيم اما در دقيقه آخر منصرف شديم. مدتي بعد «ر» گفت: در خانه را باز مي گذارم و شما به بهانه دزدي وارد خانه مان شويد و شوهرم را بکشيد. ما هم قبول کرديم. آن شب حتي وارد ساختمان شديم اما در راهرو باز هم من منصرف شدم. مرتبه سوم «ر» گفت: شوهرم را به عنوان مسافر سوار خودرو کنيد و جانش را بگيريد.

روز حادثه در حالي که در نزديکي خانه آن ها بوديم «ر» مشخصات شوهرش را به ما اعلام کرد و ما هم او را سوار کرديم. «ح» راننده بود و من هم روي صندلي عقب نشسته بودم. چند دقيقه بعد در حالي که در نزديکي بولوار پروين بوديم ناگهان طنابي را که از قبل آماده کرده بودم دور گردن «م» انداختم. او قوي هيکل بود و مقاومت کرد اما در ادامه «ح» هم يک سر طناب را گرفت. با کمک هم آن قدر طناب را کشيديم که «م» خفه شد. بعد از آن جنازه را رها کرديم و وسايلش را نزد «ر» برديم تا مطمئن شود که شوهرش را کشته ايم. او به ما دو چک پول ۵۰هزار توماني داد و سهم هر کدام از ما براي آدم کشي ۵۰هزار تومان شد.

در ادامه «ح» نيز اتهامش را پذيرفت و اظهارات متهم رديف اول را تکرار کرد.

سپس «ر» در جايگاه ايستاد و گفت: يکي دو سال بعد از ازدواج با شوهرم فهميدم او مرد دلخواهم نيست. در اين ميان يک روز که براي خريدن سيم کارت به مغازه «ف» رفته بودم با او آشنا شدم. مدتي گذشت و رابطه ام با او نزديک تر شد و وقتي برايش درد دل کردم و از مشکلات زندگي ام گفتم او گفت بهتر است شوهرم را از سر راه بردارم. به اين ترتيب او «ح» را به من معرفي کرد و در ادامه نقشه قتل شوهرم را طراحي و اجرا کرديم. به گزارش خراسان، متهم رديف چهارم «ف» بود. او با رد اتهامش گفت: حرف هاي «ر» را قبول ندارم. او روزانه بيشتر از ۱۰۰ مرتبه با من تماس مي گرفت. من از دستش آسايش نداشتم و مدام تهديدم مي کرد. من مجبور شدم که با «ر» رابطه داشته باشم.

در پايان اين جلسه رئيس دادگاه ختم دادرسي را اعلام کرد و همراه هيئت قضات وارد شور شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.