سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پديده ليگ برتر 91 هستيم؛

تيم هاي خطاکار بايد از دور مسابقات حذف شوند/ برخي تيم ها به زور در مسابقات حضور دارند

سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: با درايت و هوشمندي بازيکنان پديده ليگ برتر هستيم و از اين بابت خوشحاليم.

عليرضا حبيبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در اوايل فصل فقط مي خواستيم در ليگ برتر باشيم و اينکه خراسان نماينده اي داشته باشد و بودجه ‌آن نيز براي همين مورد تعريف شده بود که در ادامه با درايت و هوشمندي بازيکنان و کادر فني موفقيت هاي خوبي به دست آورديم و هم اکنون پديده اين مسابقات هستيم.
سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج مشهد  تصريح کرد: از 11 مسابقه اي که در ليگ برتر انجام داديم فقط يک باخت مقابل ثامن الحجج سبزوار بود که در پايان بازي 24-25 شکست خورديم و بقيه ديدارها را برديم و هم اکنون با 20 امتياز در صدر جدول ايستاده ايم.
حبيبي در ادامه گفت: در هفته دوازدهم 28 دي ميهمان شهرداري اروميه هستيم تيمي که هيچ بردي در اين مسابقات نداشته است با اين حال ما اين تيم را دست کم نمي گيريم و امتياز اين بازي را مي خواهيم.
مربي اسبق تيم ملي در خصوص تيم هايي که حين بازي بازيکنان خود را از زمين بيرون مي کشند گفت: متأسفانه از ابتداي فصل جاري برخي تيم ها حين بازي با حريفان خود بر اثر برخي مسائل بازيکنان خود را از زمين بيرون مي کشند که اصلا کار ورزشي نيست و فدراسيون بايد با اين تيم هاي خاطي، قاطع برخورد کند.
حبيبي اشاره کرد: به نظرم صفر بر 10 بازنده کردن تيم خطا کار و جريمه نقدي تاکنون جواب نداده است و اگر مي خواهيم در آينده شاهد چنين مواردي نباشيم فدراسيون بايد اين تيم ها را از دور رقابت ها حذف کند و علاوه بر بازنده نمودن تيم خاطي، کسر امتياز نيز باشد.
وي عنوان کرد: تيم هايي که چنين اعمالي را انجام مي دهند باعث مي شود برنامه ريزي ليگ به هم بخورد و بقيه تيم ها آسيب ببينند.
حبيبي گفت: با توجه به اينکه برخي تيم ها از مشکلات مالي رنج مي برند و اسپانسري ندارند که از آنها حمايت مالي کنند به زور در ليگ مانده اند و در اين بين تلاش مي کنند که سقوط نکنند و نماينده استانشان در اين رقابت ها باشند.
وي تاکيد کرد: در ليگ امسال 10 تيم از شهرهاي مختلف کشورمان حضور دارند به نظرم 8 تيم کافي بود و رقابت ها بهتر صورت مي گرفت.
حبيبي يادآور شد: در ادامه مسابقات ليگ هفته گذشته با کاسپين قزوين ديدار داشتيم که در پايان بازي 30 بر 27 برنده شديم و 2 امتياز اين بازي را به نفع خودمان کسب کرديم.
وي اظهار داشت: سطح کيفي رقابت هاي ليگ برتر سال جاري نسبت به سال هاي گذشته بهتر شده است اگر در فصل هاي گذشته چند هفته مانده به پايان اين مسابقات تيم قهرمان مشخص مي شود ولي اکنون اينطور نيست و مدعيان اين فصل رقابت تنگاتنگي با هم دارند و تفاضل گل مطرح است سپاهان، ثامن سبزوار و ما مدعي ايستادن در صدر جدول ليگ 91 هستيم و براي رسيدن به اين هدف با تمام توان گام خواهيم برداشت.
حبيبي گفت: ما اميدواريم علاوه بر قهرماني در اين فصل بتوانيم سهميه جام باشگاه هاي آسيا را نيز کسب کنيم و نماينده ديگري از استان به اين رقابت ها اعزام شود.
وي در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر مالي نيز کمبودي نداريم و شرايط خوبي در تيم حاکم است و مطمئن هستم با ذکاوت و هوشياري بازيکنان به چيزي که مي خواهيم خواهيم رسيد.
 
گفتني است، به خاطر تعطيلات رسمي اين هفته مسابقات ليگ برتر انجام نمي شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.