سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت قاطع اوباما از مواضع خود درباره وزير دفاع پيشنهادي آمريکا

شبکه تلويزيوني ان بي سي پيشنهاد باراک اوباما براي انتخاب چاک هاگل به عنوان وزير دفاع را بررسي کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جن ساکي ، رئيس دفتر مطبوعاتي اوباما در سال 2012 پيشنهاد اوباما براي انتصاب هاگل را با وضعيت سوزان رايس ، نماينده آمريکا در سازمان ملل مقايسه کرد و افزود: حملات شديد و يکپارچه مقامات آمريکا عليه اين دو نامزد پيشنهادي باعث شد اوباما موضوع معرفي نامزدهاي جديد را اين همه پنهان نگهدارد چون بلافاصله پس از آنکه نام نامزدي افشا مي شود، بلافاصله هدف حملات مخالفان قرار مي گيرد.  

ساکي ضمن حمايت از تصميم اوباما براي انتخاب هاگل گفت: در خصوص چاک هاگل ، اوباما بهترين فردي است که در اين گونه موارد مي داند چه تصميمي بايد اتخاذ کند. با توجه به شناختي که از اوباما دارم ، مي دانم وي حتي در هنگام تعطيلات و اقامت در هاوايي نيز به خوبي در باره هيگل و ديگر اعضا کابينه انديشيده بود. 

وي افزود: اگر اوباما فکر مي کند هاگل بهترين گزينه است وي را به اين سمت منصوب خواهد کرد. البته اوباما براي اخذ تاييد صلاحيت وي راه دشواري در پيش دارد اما با گذشت زمان ، معلوم مي شود اوباما هنگام اقامت در هاوايي چه برنامه هايي در ذهن مي پرورانده است.

از سوي ديگر مايکل استيل ، رئيس سابق کميته ملي جمهوريخواهان نيز اظهار داشت: با توجه به آنچه در مورد سوزان رايس در واشنگتن بوجود آمد ، اوباما در نهايت چاک هاگل را براي سمت وزارت دفاع انتخاب مي کند. به نظر من اوباما اين بار از مواضع خود عقب نشيني نخواهد کرد و اورا به اين سمت منصوب مي کند.
برچسب ها: اوباما ، هاگل ، انتخاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.