سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تيم فوتبال استقلال؛

اخطار قلعه نوعی برای مساوی در وقت معمول بازی/ عدم حضور جباري در ترکيب ثابت تيم

اعضای تیم استقلال برای بازی با ابومسلم خراسان در تهران آماده می شوند و حضور اعضای تیم ابومسلم در تهران و ورزشگاه آزادی شرایط را برای آبي پوشان تغییر می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شرایط برای تیم استقلال به گونه ای است که آن ها به واسطه بازی با گهر درود توانستند امتیاز میزبانی را به دست بیاورند اما بازی این تیم با ابومسلم با حساسیت خاص انجام می شود زیرا امیر قلعه نوعی روی این بازی حساب ویژه ای باز کرده است زیرا به عقیده سرمربی تیم استقلال ، آبی ها نباید با اوضاعی روبه رو شوند که باعث شود بازی به وقت اضافی و یا ضربات پنالتی منتهی شود زیرا این اتفاق ریسک پیروزی در این بازی را افزایش می دهد و امیر قلعه نوعی تنها به پیروزی و صعود از این مرحله می اندیشد زیرا وی معتقد است که آبی ها علاوه بر تلاش برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ برای بازی های جام حذفی نیز برنامه ریزی دارند و قصد کردند که این بازی ها را به صورت جدی دنبال کرده و با اوضاعی ایده آل به مراحل بعدی صعود کنند. سرمربی تیم استقلال به بازیکنان این تیم اخطار داده است که برای پیروزی در نود دقیقه بازی آماده شوند و فکر وقت اضافه و مسائل دیگر را نداشته باشند و برای بازی موفق آماده باشند که تیم با شرایط ایده آل برای مرحله بعدی بازیهای حذفی، اقدام کند و این حریف لیگ یکی را پست سر بگذارد.


از طرفی مربیان تیم استقلال معتقدند که بازی با تیم های لیگ تیمی به مراتب از بازی با تیم های لیگ برتری سخت تر و دشوار تر است و به همین دلیل بازیکنان باید با شناخت کافی و آمادگی لازم برای مقابله با این حریف آماده شوند از طرفی شناخت استقلال از این تیم به مراتب کمتر از تیم های لیگ برتری است و این موضوع عاملی است که امیر قلعه نوعی با ترس بیشتری تیمش را برای این بازی آماده کرده و از بازیکنان درخواست کند که با آمادگی کامل و بدون استرس و فشار و فکر مسائل بیرونی تیم برای این بازی آماده شوند و تیم حیف را شکست دهند.

*اولتیماتوم پایانی هتلهای محل اقامت استقلال

اعضای تیم استقلال هم چنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و با این که مسئولان وزارت ورزش و اطرافیان به مسئولان تیم استقلال قول دادند که این مشکلات را حل و فصل می کنند اما این اتفاق تا به حالا رخ نداده است و سرمربی این تیم نیز در هر زمان از برگزاری جلسات، به این موضوع اشاره می کند که اعضای این تیم با مشکلات شخصی و خصوصی بسیار زیادی روبه رو هستند و منتظر مسئولان هستند که در خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.


گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال از سرمربی این تیم خواستند که در این خصوص رسیدگی های لازم را انجام دهند و برای بازیکنان تیم استقلال پادرمیانی انجام شود اما در این میان علاوه بر مشکلات مالی بازیکنان و اعضای این تیم، مشکلات بیرونی نیز برای این تیم پیدا می کند زیرا مشکل اقامت برای اعضای تیم استقلال وجود دارد و مسئولان این تیم نمی توانند در این خصوص اقدامات اصولی را انجام دهند زیرا مشکلات مالی و عدم بودجه در باشگاه عاملی است که مسئولان این تیم را با دلخوری و نگرانی روبه رو کرده است زیرا مدیر عامل تیم استقلال از ابتدای لیگ این تیم را همراهی و هدایت کرده است اما در حال حاضر نمی تواند برخی مشکلات بزرگ تیم را رهبری کند و به حمایت و کمک نیازمند است اما به جز قول و وعده به نتیجه دیگری دست پیدا نکرده است؛ به همین دلیل وی در حال بررسی این شرایط است زیرا هتل های محل اقامت استقلال در بازی های لیگ که در تهران انجام می شود باز هم به باشگاه اخطار دادند زیرا مبلغی از پول آن ها باقی مانده است و مسئولان این هتلها نیز مدعی شدند که نمی توانند استقلال را در اقامت خود در هتل ها همراهی کنند زیرا مبلغ بدهی ایجاد شده بالاست و اعضای این تیم با مشکلات روبرو شدند که نمی توانند، آنها را حل وفصل کنند.

 شايان ذکر است: اعضای تیم استقلال در خصوص هزینه هتلها دچار مشکلات زيادي هستند و از طرفی مسئولان محل اقامت این تیم نیز اخطار نهایی را به آنها داده اند که نمی توانند اعضای تیم را همراهی و در محل اقامت آنها را هدایت و همراهی کنند.

*جباري از ابتداي بازي در ترکيب قرار مي گيرد

گفتني است، قرار بود جباری از ابتدا در ترکیب قرار گیرد، مجتبی جباری هافبک تیم استقلال در شرایط قرار دارد که نمی تواند در تمام بازی های استقلال بصورت ثابت حضور یابد و یا در تمرینات بصورت فشرده و دائمی این تیم را همراهی کند، به همین دلیل برنامه تمرینی خاصی را دارد که باید براساس ان پیش برود و اگر آنرا رعایت نکنند با مشکلاتی عمده روبرو می شود.

براساس این گزارش: اعضای تیم استقلال برای بازی با ابومسلم آماده می شود و امیر قلعه نوعی اصرار فراوان دارد که این هافبک خود را در ترکیب اصلی قرار دهد و با شرایط ایده ال بتواند از وی استفاده کند.


گفتنی است: هافبک استقلال قرار است که در شرایط خاصی برای آبی ها به میدان برود و این تیم را همراهی کند، این بازیکن در حالی برای بازی ابومسلم آماده می شود که شرایط ایده آل برای حضوردر ترکیب اصلی تیم مهیا نیست اما وی قرار است که در ترکیب اصلی به میدان برود و تیم را همراهی کند زیرا اوضاع به نحوی است که امیر قلعه نوعی به حضور این بازیکن نیازمند است و اعلام کرده که جباری باید بتواند با شرایط ایده ال همراه تیم باشد.

در این خصوص وی از پزشکان تیم استقلال استعلام دریافت کرده است تا هرچه سریعتر بتواند از اوضاع بازیکنان و ترکیب اصلی تیمش دچار مشکلات جدی نشود. اما متأسفانه اين اتفاق رخ نداد و جباري نتوانست در اين بازي استقلال را همراهي کند.

*حاتمی گل بزند، تنها به سمت عمران زاده می رود

فرزاد حاتمی  مهاجم تیم استقلال با شرایطی خاص برای بازی با ابومسلم آماده می شود این بازیکن قرار است پس از یک بازی محرومیت برای دیدار با ابومسلم آماده شود این بازیکن اعلام کرده است که از کرده خود پشیمان است و اتفاقی که برای وی در بازی با سایپا رخ داد دیگر قصد ندارد شرایطی ایجاد کند، که نتواند از بازي ها بهره لازم را ببرد زیرا این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که به دلیل پایین آمدن جوراب از پایش کارت زرد دریافت کرد و یک بازی را از دست داد.

براساس این گزارش: این بازیکن پس از این محرومیت ابراز پشیمانی کرده است، حاتمی اعلام کرده است که شرایط برای وی ایده آل نبوده و این بازیکن ترجیح می دهد که در ترکیب اصلی استقلال بدون محرومیت و مشکل استفاده شود.


این بازیکن مدعی است که نباید به اشتباهات خود ادامه دهد و قرار است در تیم استقلال با شرایط متفاوتی روبرو شود تا بتواند با آمادگی کامل برای حضور در ترکیب تیم استقلال آماده شود.

فرزاد حاتمی اعلام کرده است که در بازی با ابومسلم عدم حضورش در بازی قبلی استقلال را جبران می کند و این موضوع عامل این است که وی به مشاوره پس از گلهایش ادامه دهد.

این بازیکن، اعلام کرده است که اگر دربازی با ابومسلم گلزنی کند به سمت حنیف عمران زاده می رود و این مدافع را همراهی می کند زیرا وی قول داده است که هر زمانی که گلزنی کرد به سمت مدافع آبی ها می رود و گل به ثمر رسیده با این بازیکن تقسیم می کند زیرا عمران زاده مدتهاست که از ترکیب استقلال دور است و این موضوع باعث شده است که هم بازی اش برای تقسیم کردن شادی خود، وی را در نظر بگیرد.

این بازیکن مدتی است که شرایطش برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال ایده آل است و وی آرزوی این را داشت که برای این تیم به میدان برود و استقلال را همراهی کند، اتفاقی که در حال حاضر برای وی اتفاق افتاده است./مح

برچسب ها: مساوی ، ترکیب ، هتلهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.