سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با "بشری" آیات مربوط به پیامبر(ص) را حفظ کنید و هدیه بگیرید

مسابقه "بشری" با رویکرد محتوایی جدید به حافظان آیات مربوط به ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) هدیه می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، مهدی صفری سردبیرو گوینده این برنامه درخصوص رویکرد محتوایی برنامه "بشری" از آغاز زمستان تا پایان سال گفت: باتوجه به سخنان محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن در 114امین برنامه بشری مبنی بر توجه به آیات مربوط به پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص)  بنا شد در برنامه بشیری  در فصل زمستان به موضوع پیامبر پرداخته شود.
وی ادامه داد: در بخش حفظ ,  سوالاتی در خصوص آیات قرآن که مرتبط با پیامبر است مطرح می شود وشرکت کنندگان با حفظ موضوعی این آیات می توانند از برندگان برنامه بشری باشند.
صفری با اشاره به درخواست شنوندگان برای گنجاندن بخش احکام در برنامه نیز تصریح کرد: برنامه "بشری" سوالات ربوط به احکام را در برنامه های قبلی داشت که پس از مدتی با اضافه شدن بخش های دیگر این سوالات حذف شد اما به دلیل استقبال شنوندگان از بخش احکام در سوالات مطرح شده در این مسابقه به موضوع احکام نیزپرداخته میشود.
وی افزود: همچنین یک سوال از نهج الفصاحه که مجموعه فرمایشات نورانی پیامبر(ص) است نیز مورد سوال است.
سردبیر برنامه "بشری" گفت: بخش جدیدی نیز با عنوان پیامبرشناسی از دیدگاه نهج البلاغه به بشری اضافه شده که این بخش در نوع خود کاملا بی نظیر و جدید ومنحصربه فرد است.
صفری عنوان کرد: بشری دارای دو بخش مسابقه است که در بخش دوم این برنامه سوالات دو گزینه ای مطرح می شود که باید در مدت 60 ثانیه به آن پاسخ گفته شود.
علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند در زمان پخش برنامه به سامانه ی 30000100  پیامک تمایل خود به شرکت در مسابقه را ارسال نمائید .
گفتني است؛ برنامه بشری کاری از گروه قرآن و آموزش شبکه رادیویی قرآن است که مهدی صفری، طراح برنامه و سردبیرو کارشناس مجری  و فاطمه سالمی تهیه كننده، هستند و این برنامه هرروز جز روزهای تعطیل از ساعت 18 برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن موج اف ام ردیف 100مگاهرتز می رود./ص
برچسب ها: بشری ، حافظ ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
شيمابهرامي
۱۳:۱۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سلام.
برنامه ي بشري واقعاعاليه به طوري كه 1سال وچندماهه اين برنامه پخش ميشه هنوزهم كه برنامه پخش ميه بااشتياق برنامه روگوش ميكنم.
تشكراز عوامل برنامه.
درپناه حضرت سبحان.