سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 12:

پیشرفت،ساماندهی و بهره برداری 95 درصدی پروژه های ترافیکی منطقه 12

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 از پیشرفت،ساماندهی و بهره برداری طرح های حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 12 خبر داد.

 محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: در حال حاضر 95 درصد پروژه های کاری در حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه 12 با پیشرفت چشم گیری ساماندهی و به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: خط کشی با پیشرفت 100 درصدی،مناسب سازی 92 درصد،نگهداری عمومی حمل و نقل ترافیک 95 درصد،تعامل سایه بانهای ترمینال و پایانه های اتوبوس رانی و تاکسی رانی 100 درصد، پل های جلوی ایستگاه های اتوبوس در سطح منطقه،پایانه فیاض بخش، شوش و تاکسی رانی شوش و میدان امام 100 درصد به بهره برداری رسیده است.
حسنی با اشاره به پروژه های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: روشنایی و نگهداری پل های روشنایی 100 درصد با نگهداری به روز،نصب المان های ترافیکی 100 درصد،پارکینگ های حاشیه ای 100 درصد،در دست ساماندهی و بهره برداری است.
وی با اشاره به پروژه دیگر حمل و نقل و ترافیک گفت: پارک ترافیک به منظور آموزش ترافیک ویژه شهروندان منطقه 12،ساماندهی و بهره برداری مسیر دوچرخه در خیابان های ناصر خسرو،15 خرداد،صوراسرافیل،باب همایون،خیابان خیام شمالی ویژه دوچرخه سواران منطقه 12 و سایر مناطق با ارائه کارت شناسایی از پروژه های دیگر حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه 12 است.
حسنی در پایان با اشاره به پروژه های در دست بهره برداری حمل و نقل افزود: واگن های چرخ لاستیکی در پیاده روهای منطقه 12 به منظور خدمات رسانی به شهروندان منطقه 12 از پروژه های اجرایی حمل و نقل ترافیک است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.