سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولين با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند برخورد كنند

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: فرمايشات امروز مقام معظم رهبري هشداري است براي مسئولين تا در راستاي مقابله با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند وارد عمل شوند.

لاله افتخاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: قيام تاريخي مردم قم در 19 دي 1356 نشان داد که ملت ايران همواره در مسير انقلاب و ارزش‌هاي امام (ره)و رهبري گام برداشته و هيچگاه اجازه نخواهند داد گروه و طيفي بر آنها تسلط پيدا كنند.

وي درباره فرمايشات امروز مقام معظم رهبري درباره انتخابات آزاد افزود: متاسفانه در دوره انتخابات گذشته برخي از افراد فتنه‌گر بحث تقلب را مطرح کردند و امروز نيز شاهديم افرادي به صورت آگاهانه يا ناآگاهانه انتخابات آزاد را مطرح مي‌کنند لذا مردم و مسئولين بايد با هوشياري بالا در اين وادي وارد عمل شوند.

افتخاري تصريح کرد: به نظر مي‌رسد عده‌اي از عناصر ضدانقلاب درصدد هستند تا با کليد واژه انتخابات آزاد انتخابات پيش رو را با فتنه‌اي جديد روبرو کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد: فرمايشات امروز مقام معظم رهبري هشداري است براي مسئولين تا در راستاي مقابله با عناصري که قصد زير سوال بردن انتخابات را دارند وارد عمل شوند.

گفتني است برخي از عناصر ضدانقلاب در راستاي برهم زدن فضاي سياسي كشور طرح برگزاري انتخابات آزاد را مطرح كردند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.