سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نارضايتي عامل سابق سيا از انتخاب هاگل

افسر سابق عمليات مخفي سيا درباره معرفي هاگل به عنوان وزير دفاع آمريکا گفت رئيس جمهور آمريکا مي توانست افرادي به مراتب بهتر را به عنوان نامزد وزارت دفاع به کنگره معرفي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه فاکس نيوز ؛  مايک بيکر درباره معرفي جان برنن به عنوان مدير جديد سيا گفت بسيار جالب است که معرفي هاگل به عنوان وزير دفاع به قدري توجهات را جلب کرده است که معرفي برنن، چندان جلب توجه نکرد. البته وي تجربه هاي زيادي در سيا و ديگر دستگاه هاي اطلاعاتي دارد و روابط شخصي وي با اوباما نيز در چند سال گذشته خوب بود.

وي ادامه داد از اين رو بايد گفت کاخ سفيد با توجه به اينکه مي داند در خصوص هاگل، دردسر هاي زيادي را خواهد داشت، در رابطه با انتخاب مدير سيا ديگر خطر پذيري نکرده و ترجيح داده است فردي بي دردسر را معرفي کند.وي درباره معرفي هاگل به عنوان نامزد وزارت دفاع آمريکا گفت اين معرفي براي وي دردسر ساز خواهد بود ولي به نظر مي رسد که در نهايت، بتواند تاييد کنگره را بگيرد. البته به نظر من اداره وزارت دفاع در مقايسه با ديوان سالاري حاکم چيزي نيست و تا جايي که من مي دانم، وي سابقه اي در مديريت ندارد. 

وي افزود اظهاراتي که وي در گذشته درباره اسرائيل يا ايران گفته بود در دوران تاييد نامزدي وي بار ديگر مطرح مي شوند. البته همه اينها در مقايسه با کارهايي که وي بايد انجام دهد، چيزي نيستند. به هر روي باور من اين است که اوباما مي توانست نامزدهايي بهتر از هاگل را براي تصدي اين مقام معرفي کند.
برچسب ها: سیا ، هاگل ، رضایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.