سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

13 باند قاچاق كالا و ارز در استان كرمانشاه منهدم شد

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه، از انهدام 13 باند قاچاق كالا و ارز در سال جاری در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرونده ها 140 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

گراوند گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام 'سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' توسط رهبر فرزانه انقلاب، از ابتدای سال جاری برخورد با پدیده شوم قاچاق و انهدام باندهای حرفه ای قاچاق بصورت جدی در دستور كار پلیس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه،در این رابطه با تلاش های صورت گرفته تعداد 40 متهم دستگیر و 490 دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان كشف و ضبط شده است.افزود:  افزایش 100 درصدی كشف طلاجات، افزایش 100 درصدی كشف شتر زینتی، افزایش یك هزار و 765 درصدی كشف عتیقه جات، افزایش 13 درصدی كشف لوازم صوتی و تصویری، افزایش 100 درصدی كشف شكر، افزایش 11 درصدی كشف قطعات رایانه ای از جمله اطلاعات و آماری بود كه سردار كشوری به آن اشاره كرد.

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه از اجرای طرح شبنم با همكاری ادارات مربوطه، توجه به ورود كالاهای قاچاق از مبادی رسمی، عملیات معكوس در پیگیری پرونده ها، همكاری با مرزبانی استان و پوشش نوار مرزی، تقویت گلوگاه ها و همكاری با استان های همجوار به عنوان مهم ترین برنامه های پلیس استان در برخورد با پدیده قاچاق و قاچاقچیان یاد كرد./ب

برچسب ها: باند ، قاچاق ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.