سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دستگاه جریان سنج مصرف سوخت ابداع شد

دستگاه جریان سنج مصرف سوخت ماشین آلات کشاورزی توسط مخترع و مبتکر اردبیلی ساخته و با موفقیت آزمایش شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بابک ابراهیمی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد پردیس علوم تحقیقات واحد اردبیل و عضو بنیاد نخبگان کشور موفق به ساخت این دستگاه شده است.

این مخترع جوان اردبیلی گفت: این دستگاه قادر است در ماشینهای کشاورزی سنگین که اندازه گیری سوخت آن ممکن نیست به راحتی اندازه گیری سوخت کرده و مصرف آن را در یک روز بسنجد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ساخت این دستگاه ها ماه ها وقت هزینه شده است، یادآور شد: تلاش می کنم با همکاری دانشگاه آزاد اردبیل و یا جذب سرمایه گذار خصوصی و یا دولتی این اختراع را که از نیازمندیهای ماشین آلات کشاورزی است، به تولید انبوه برسانم.

وی با اشاره به سایر اختراعات خود افزود: بیشتر اختراعات و ابداعات من در زمینه حوزه تخصصی کشاورزی بوده و تاکنون علاوه بر دستگاه جریان سنج مصرف سوخت، دستگاه سنگ جمع کن دو منظوره (مکانیزه و نیمه مکانیزه) و دستگاه عمیق کار مرکب مخصوص اراضی دیم را نیز اختراع و به ثبت رسانده ام.

این مخترع و پژوهشگر جوان کشور دستگاه کود پخش کن مایع دامی برای محصولات ردیفی، دستگاه جویچه بند یا حوضچه ساز، زمین گرد یا PTO گرد و دستگاه کولیتواتور مرکب مخصوص اراضی دیم را از دیگر اختراعات خود برشمرد./ب

برچسب ها: اردبیل ، دستگاه ، جریان ، سنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.