سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: امسال 3 میلیارد و 980 میلیون ریال برای توسعه بخش کشاورزی چالدران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور نماینده مردم شوط، ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، رئیس امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در فرمانداری چالدران تشکل شد، اظهار داشت: توسعه کشاورزی یکی از مباحث اساسی در شهرستان چالدران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حمایت از طرح‌های توسعه، گفت: در زمینه حمایت از طرح‌های توسعه در چالدران تسهیلاتی برای طرح‌های توسعه که دارای توجیه هستند پرداخت می‌شود.

قلی‌پور با اشاره به تسهیلات پرداختی در سال جاری، عنوان کرد: امسال 3 هزار و 980 میلیارد ریال برای طرح‌های کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد و 420 میلیون ریال از محل توسعه بخش کشاورزی جذب اعتبار داشتیم، گفت: از این میزان 3 میلیارد و 980 میلیون ریال پرداخت شده و 5 میلیارد و 440 میلیون ریال نیز در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

فرماندار چالدران با اشاره به ظرفیت‌های موجود چالدران، اضافه کرد: شهرستان چالدران دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش کشاورزی است که از آن جمله می‌توان به تولید سیب‌زمینی در این شهرستان اشاره کرد.

وی با اشاره به میزان کشت سیب‌زمینی در این شهرستان، اعلام کرد: هر سال 22 هزار تن سیب زمینی در این شهرستان تولید می‌شود.

قلی‌پور در پایان افزود: چالدران رکورددار بیشترین برداشت سیب زمینی در آذربایجان غربی است./ع

برچسب ها: چالدان ، توسعه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.