سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پکیج از بازار لوازم گرمایشی حذف مي شود؟

یک عضو کارگروه تعیین سطح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از تلاش برخی طراحان کارخانه‌های تولیدکننده برای حذف پکیج از بازار لوازم گرمایشی خبر داد و اعلام کرد: این طرح با هدف جایگزینی پکیج با سیستم گرمایش از مرکز انجام می‌شود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، يک عضو کارگروه تعیین سطح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از تلاش برخی طراحان کارخانه‌های تولیدکننده برای حذف پکیج از بازار لوازم گرمایشی خبر داد و اعلام کرد: این طرح با هدف جایگزینی پکیج با سیستم گرمایش از مرکز انجام می‌شود.

 شورای اصناف اعلام کرد: قمرتاج خان بابایی با بیان اینکه دستگاه‌های مدرن گرمایشی از جمله پکیج شکل تازه‌ای از آلودگی محیطی ایجاد می‌کنند، گفت: پکیج‌ها که در فضای داخلی آپارتمان‌ها نصب می‌شوند، اگرچه دارای هواکش هستند، ولی میزان بخار آب در منزل را کم کرده و باعث خشک شدن فضای محیط می‌شوند که این امر، تنفس را برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و سالخوردگان سخت کرده و باعث آسیب سیستم تنفسی می‌شود. این فوق تخصص ریه کودکان گفت: کودکان نیاز بیشتری به اکسیژن دارند و چون استفاده از پکیج در محیط منزل باعث کم شدن اکسیژن در فضای داخلی آپارتمان می شود، این موضوع به خصوص برای کودکانی که مشکل تنفسی و آسم دارند، آسیب زا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.