سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

شهرداری تبریز در هفته شانزدهم میزبان كاله مازندران است

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ دسته برتر باشگاه های ایران، میزبان كاله مازندران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، در بازی های این هفته كه چهارشنبه و با انجام شش بازی دنبال می شود شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی تبریز و برای تلافی شكست دور رفت و فاصله گرفتن از تیم های ته جدولی، با هدف كسب سه امتیاز وارد میدان می شود.

هر چند كسب حداكثر امتیاز از مصاف با كاله مازندران كه همواره یكی از تیم های خوب والیبال كشور بوده سخت است اما بازیكنان احمد مساجدی باید آن را از آن خود كنند و از تیم های ته جدولی جدا شوند.

شهرداری تبریز در دیدار رفت در آمل به سختی به تیم میزبان امتیاز داد هر چند با نتیجه سه بر یك مغلوب این تیم شد اما چیزی از تیم برنده كم نداشت و پابه پای این تیم برای كسب امتیاز جنگید.

البته این توانایی در بین بازیكنان شهرداری وجود دارد تا مقابل تمام حریفان مدعی خوب بدرخشند اما در گرفتن نتیجه مناسب همواره با مشكل روبرو بوده اند.

شهرداری در 15 بازی گذشته پنج برد و 10 باخت داشته و از مجموع 61 ست انجام داده در 25 ست به برتری رسیده و در 36 ست نتیجه را واگذار كرده و معدل این تیم از این نظر زیر یك و 742 هزارم است.

 

در مقابل، تیم كاله در 15 بازی گذشته بر خلاف شهرداری در 10 بازی صاحب برتری شده و در پنج بازی نتیجه را واگذار كرده و از مجموع 52 ست در 31 ست به برتری رسیده و در 21 ست مغلوب شده و معدل این تیم از این نظر 1.476 برای هر بازی است.

هر دو تیم در صورت برتری در این بازی، می توانند به صعود یك پله ای در جدول رده بندی امیدوار باشند و كاله از رده سوم به رده دوم و شهرداری از جایگاه دهمی به جایگاه نهایی صعود كند.

این بازی راس ساعت 16 چهارشنبه این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.