سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

فعالیت 145 دفتر اسناد رسمی در استان بوشهر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از فعالیت 145 دفتر اسناد رسمی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمود بهرسی صبح امروز در نشست مدیران دستگاه قضا در استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک نقش زیادی در تثبیت نظم عمومی و امنیت اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی افزود: به فراخور توسعه شهرها و جامعه بشری، نیاز به استفاده از خدمات ثبتی افزایش می‌یابد اما این خدمات باید به روز باشد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر خاطرنشان کرد:  باید به سمت نظام نوین ثبتی در استان بوشهر حرکت کنیم و در این مسیر نظام مکانیزه در دادگستری از وظایف اداره ثبت است.

بهرسی از فعالیت 145 دفتر اسناد رسمی در استان بوشهر خبر داد و گفت: همچنین 11 واحد ثبتی در استان بوشهر وظیفه ثبت اسناد و املاک را بر عهده دارند.

وی با اشاره به موفقیت‌های اداره کل ثبت اسناد بوشهر در سطح کشور گفت: این اداره کل موفق به رتبه سوم کشوری در تکریم ارباب و رجوع و استان برتر در زمینه همراهی با نظام دولتی و مسکن مهر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در زمینه بودجه عمرانی امسال مشکلات فراوانی داریم و در پرداخت اضافه‌کاری کارمندان هم به مشکل برخوردیم.

بهرسی ادامه داد: مشکلات مالی و بودجه‌ای موجب عدم تهیه ملزومات اداری و آرشیو الکترونیکی در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شده است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، اسناد ، نظام دولتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.