سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل در نطق ميان‌دستور:

فتنه‌گران امروز ادعاي طلبكاري دارند/ تعدد نامزدهاي اصولگرايي مي‌تواند زمينه شکست در انتخابات شود

رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: منازعه و کشمکش در داخل کشور، عزت و اقتدار سياسي ما را از بين مي‌برد و اين همان چيزي است که مستکبران عالم و مخالفان بيداري اسلامي در پي آنند تا جمهوري اسلامي ايران الگوي ديگران نشود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، غلامعلي حداد عادل نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز (سه شنبه) بهارستان گفت: ياد قيام 19 دي ماه 1356 مردم قم را گرامي مي‌دارم و به روان شهداي آن قيام به جا به هنگام و تاثير گذار درود مي‌فرستم.

وي در ادامه افزود: از آنجا که اين اولين بار است که در مجلس نهم فرصت نطق پيدا مي‌کنم وظيفه خود مي‌دانم که از مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر تشکر کنم که با راي بالا اعتماد خود را به اينجانب ابراز داشتند، اميدوارم بتوانم به وظيفه خود عمل کرده و امانتدار مردم باشم.

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس در ادامه تصريح کرد: انقلاب اسلامي در پيشرفت و تکامل 34 ساله خود به صورت الگويي براي جهان اسلام در آمده است، بيداري اسلامي نشانه قدرت نرم‌افزاري انقلاب اسلامي ايران و نشانه آن است که سخن امام راحل(ره) و منطق ملت مسلمان ايران در عالم اسلام شنيده و پذيرفته شده است و طبيعي است که دشمنان انقلاب با مشاهده قوت انقلاب و وسعت ميدان تاثير آن بر دشمني خود مي‌افزايند.

* منازعه و كشمكش عزت سياسي نظام را از بين مي‌برد

وي ادامه داد: آخرين توطئه آنان تحريم اقتصادي است و با تحريم اقتصادي بايد از طريق مقاومت اقتصادي و اقتصاد مقاومتي مقابله کرد، تبديل اقتصاد کنوني به اقتصاد مقاومتي مي‌تواند از برکات تحريم اقتصادي باشد و يک فرصت محسوب شود به شرط آنکه رهنمود مقام معظم رهبري را در باب اقتصاد مقاومتي جدي بگيريم و دست به دست هم دهيم و کار کنيم.

حدادعادل با بيان اينکه دشمنان بارها خود به صراحت گفته‌اند که تحريم اقتصادي را مقدمه بحران سياسي مي‌خواهند و مايل‌اند ايران دچار آشوب شود، تصريح کرد: البته مردم ما با بصيرت‌اند و فريادهاي "هيهات من الذله" آنان در عزاي حسيني(ع) در گوش جهاني طنين افکنده است و وظيفه حکومت اعم از دولت، مجلس و قوه قضاييه در اين زمان مديريت درست و هماهنگ است.

عضو كميسيون فرهنگي بهارستان اضافه كرد: چنين است که رهبري هشدار مي‌دهند از تنش‌زايي و سر و صداهاي کم فايده بپرهيزيد چرا که دشمن مي‌خواهد فشار اقتصادي را با بحران سياسي توام و تکميل کند،‌ ما بايد به گوش باشيم و در دام نيفتيم و در زمين دشمن بازي نکنيم چرا که منازعه و کشمکش در داخل کشور عزت و اقتدار سياسي ما را از بين مي‌برد و اين همان چيزي است که مستکبران عالم و مخالفان بيداري اسلامي در پي آنند تا جمهوري اسلامي ايران الگوي ديگران نشود.

* فراکسيون اصولگرايان حفظ وحدت، رعايت ادب و پرهيز از تنش‌آفريني را وظيفه خود مي‌دانند

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس در ادامه افزود: جمعي از نمايندگان مجلس که در قالب فراکسيون اصولگرايان فعاليت مي‌کنند حفظ وحدت، رعايت ادب و متنانت و پرهيز از تنش‌آفريني را وظيفه خود مي‌دانند و ما سعي خواهيم کرد در عين رقابت، رفاقت داشته باشيم، اگر گاهي سخني از بي‌مهري مي‌شنويم که تهمت و طعنه‌اي با خود دارد تحمل مي‌کنيم اما سعي مي‌کنيم مقابله به مثل نکنيم و کوشش مي‌کنيم گفتمان اقتصاد مقاومتي را در مجلس به صورت گفتمان مسلط درآوريم.

* بودجه نبايد بر درآمدهاي کاذب و مشکوک تکيه داشته باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران نماينده مردم تهران با بيان اينکه مجلس قانون بودجه را در دستور کار آينده خود دارد، اظهار داشت: لازم است بودجه 92 با واقع‌بيني کامل و تدبير کافي تنظيم و تصويب شود، مجلس نبايد با تکيه بر درآمدهاي کاذب و مشکوک هزينه‌هاي قطعي را در بودجه وارد کند، دولت نيز بايد آنچه که در مجلس به تصويب مي‌رسد را در حد وصول درآمدها عمل کند.

وي در ادامه تصريح کرد: مجلس بايد نسبت به تورم، گراني و معيشت مردم خصوصا حقوق‌بگيران کم‌درآمد توجه داشته باشد، ما نماينده مردم هستيم و بايد به مشکلات مردم توجه کنيم.

* چرا کشورهاي غربي هيچ توضيحي نمي‌دهند که طرح بشار اسد چه مغايرتي با موازين دموکراسي دارد؟

حداد عادل در ادامه به مسئله سوريه اشاره کرد و گفت: همه شاهديم که در حالي که اسرائيل غاصب در امنيت به سر مي‌برد سوريه به جرم مقاومت به دست ارتجاع عرب و با صرف دلارهاي نفتي مورد هجوم قرار مي‌گيرد، دولت‌هاي غربي که شعار حمايت از دموکراسي سرمي‌دهند هيچ توضيحي ندارند که طرح بشار اسد چه مغايرتي با موازين دموکراسي دارد؟ اما مرتبا پول و سلاح در اختيار سازمان‌هاي تروريستي قرار مي‌دهند تا با نام اسلام و به نام جهاد در سوريه کشتار کنند و موجبات امنيت و آسودگي و خوشحالي اسرائيل غاصب را فراهم سازد.

* انتخابات گذرگاه مهم و خطير در مسير انقلاب/ تعدد نامزدهاي اصولگرايي مي‌تواند زمينه شکست در انتخابات شود

رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس در ادامه با بيان اينکه ملت ما در ماه‌هاي آينده براي حضور در صحنه انتخابات رياست جمهوري در سال 92 آماده مي‌شوند، گفت: انتخابات يک گذرگاه مهم و خطير در مسير انقلاب است و انتخابات رياست جمهوري هم فرصتي است براي ملت تا با وحدت و بصيرت وفاداري خود به اسلام انقلاب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري را به اثبات برسانند و هم فرصتي است که دشمنان را براي توطئه و ايجاد فتنه به طمع بر مي‌انگيزد.

وي تصريح کرد:‌ از هم اکنون مي‌بايست گذشته را چراع راه آينده کنيم و حوادث 16 سال گذشته را به يادآوريم. نبايد کاري کنيم که مخالفان اصولگرايي با هر نام و عنوان اختيار اين  کشور را به دست گيرند، نبايد فتنه 88 را فراموش کنيم.

*فتنه‌گران امروز ادعاي طلبكاري دارند/ در زمين دشمن بازي نكنيم

عضو كميسيون فرهنگي مجلس در ادامه با بيان اينکه آنهايي که فتنه آفريدند اين روزها به جاي عذرخواهي از ملت به خاطر تهمت ننگين تقلب در انتخابات که بر دامن نظام بستند ادعاي طلبکاري دارند، اظهار داشت: مخالفان اصولگرايي از تفرقه ميان اصولگرايان خوشحال و به پيروزي خود اميدوار مي‌شوند. تعدد نامزدهاي اصولگرا مي‌تواند زمينه‌ساز شکست در انتخابات شود.

نماينده مردم تهران در پايان تصريح کرد: در انتخابات بايد آرمان گرايي و واقع بيني را همانطور که مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولين کشوري در ماه مبارک رمضان داشتند و تبيين و تدبير کردند، توامان مد نظر داشته باشيم، به فضل الهي ملت بزرگ ايران از اين آزمون بزرگ نيز موفق و سرافزار عبور خواهد کرد و خواهد توانست با غلبه بر مشکلات، موانع و توطئه‌ها و تحريم‌ها راه خود را که راه استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي است را تا پيروزي نهايي طي نمايد.
انتهاي پيام/س2


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.