سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/رئيس جامعه مدرسين حوزه؛

توسعه برنامه‌هاي فرهنگي و ديني در فضاي مجازی ضروري است

رئيس جامعه مدرسين حوزه با اشاره به هجمه‌هاي دشمنان عليه اعتقادات جوانان، بر بهره‌گيري از فناوری نوین در تبليغ دين و توسعه برنامه‌هاي فرهنگي و ديني در فضاي مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در ديدار مسئولان اداره کل تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به تغيير شيوه‌هاي زندگي و توسعه علوم و ارتباطات، بهره‌گيري از ابزارهاي جديد ارتباطي در تبليغ دين را امري ضروري دانسته و تاكيد كرد: مسئولان تبليغات اسلامي بايد به توسعه برنامه‌هاي فرهنگي و ديني در فضاي مجازي توجه کنند.

آيت‌الله محمد يزدي با بیان اینکه روش سنتي و چهره به چهره تبليغ از صدر اسلام وجود داشته و علما و روحانيون در طول قرن‌ها از اين شيوه براي تبليغ دين استفاده مي‌كردند افزود:پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تبليغ دين از جمله شيوه تبليغي چهره به چهره توسعه يافته است و انتظارات مردم هم بيشتر شده است و مبلغان باید متناسب با سطح علمي مردم نيازمندي‌هاي مستمعين را پاسخگو باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه با ابراز خرسندي از برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي مبلغان ديني، اظهار داشت: خوشبختانه نهادهايي كه در عرصه اعزام مبلغان ديني به نقاط مختلف کشور فعاليت دارند به ظرافت‌هاي سفر تبليغي اهتمام ويژه‌اي دارند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.