سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

240 هزار زائر از خدمات طرح "خادمين مهرورزي" داوطلبان بهره مند مي شوند

رئيس سازمان داوطلبان هلال احمر، گفت: با اجراي طرح خادمين مهرورزي براي دومين بار از سوي سازمان داوطلبان هلال احمر تاکنون 239 هزار و 785 تن از زائران اعزامي اربعين حسيني از خدمات بهره مند شدند.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: با مشارکت و همت يک هزار و 500 داوطلب فعال اين سازمان داوطلبان، 450 چادر سلامت به منظور ارائه خدمات اوليه بهداشتي، درماني و حمايتي به زائران اماکن مقدس مذهبي برپا شده است.
وي ادامه داد؛ طبق گزارشات واصله از داوطلبان مستقر در اين مناطق در بازه زماني ياد شده، 350 هزار بسته شامل 110 هزار بسته غذايي و 240 هزار بسته بهداشتي و فرهنگي نيز در ميان زائرين توزيع شده است.
وي خاطرنشان کرد؛ همچنين 215 هزار نفر از زائرين عتبات عاليات در شهرهاي مرزي شلمچه، چزابه و ايلام از سوي داوطلبان جمعيت در مناطق مسکوني داوطلبان هلال احمر و کانکس هاي برپا شده از سوي آنها، اسکان اضطراري و موقت يافتند.
رافع اضافه کرد؛ با تمهيدات انديشيده شده در ادامه اجراي اين طرح، در ايام عزاداري رحلت پيامبر اعظم (ص) حضرت امام حسن مجتبي (ع) و حضرت امام رضا (ع)، بسته هاي حاوي موادغذايي، بهداشتي_ درماني، اقلام فرهنگي و همچنين غذاهاي گرم شامل (آش، حلوا، چاي، شير و نوشيدني هاي گرم) در ميان 5 هزار نفر از زائراني که قرار است با پاي پياده به استان خراسان رضوي عزيمت کنند، توزيع خواهد شد./ز
برچسب ها: زائر ، خادمین ، داوطلبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.