سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بررسي طرح ممنوعيت كارمندان از عضويت در هيئت مديره/

توكلي: طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل به کمیسیون اجتماعی ارجاع شود

نماينده مردم تهران در مجلس خواهان ارجاع طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل به کمیسیون اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران احمد توکلی نماينده مردم تهران در مجلس در صحن علنی امروز(سه‌شنبه) و در جریان بررسی جزئیات طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل با استناد به مواد 142، 143 و 145 آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری گفت: نمایندگان در جلسه قبلی به کلیات طرحی رای دادند که تنها یک ماده واحده بود،‌ طرحی که اکنون تبدیل به 12 ماده شده است و حتی عنوان قبلی آن یعنی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیات‌های مدیره و مدیریت عامل تغییر پیدا کرده و به عنوان طرح ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل تبدیل شده است.

وی افزود: طبیعتا نمایندگان پیشنهادات خود را ناظر بر طرح قبلی با یک ماده واحده داده بودند از این رو درخواست بنده این است که طبق ماده 144 این طرح را دو شوری کنید تا فرصتی به نمایندگان داده شود تا آنها پیشنهادات خود را نسبت به این 12 ماده ارائه نمایند، طبیعتا این حق نمایندگان است.

توکلی افزود: اگر این طرح دوباره به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی بررسی‌کننده ارجاع داده شود، نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود را مطرح کنند و اشکالات را برطرف نمایند. اکنون حق نمایندگان ضایع می‌شود چون آنها پیشنهادات‌شان را در مورد ماده واحده دادند و پیشنهادی در خصوص 12 ماده تصویب شده در کمیسیون مطرح نکردند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: توکلی ، مجلس ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.