سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

زنده نگه داشتن "یاد شهدا" کمتر از شهادت نیست

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر نشر ارزش های دینی و مبانی اعتقادی در جامعه، گفت: بیعت با فرهنگ شهادت مهمترین نیاز امروزاست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام خاتمی در یادواره هزار و 146 شهید سرباز کردستان در سنندج، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و در این برهه زمانی بیعت با فرهنگ شهادت مهمترین نیاز هویت بخش به حساب می آید.
وی افزود: در هر مقطعی از زمان که فرهنگ شهادت طلبی در جامعه اسلامی زنده بوده است توطئه های دشمنان راه به جایی نبرده و عنایات حق تعالی بر مسلمانان سرازیر شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبریگفت: باید فرهنگ شهادت به عنوان گوهر نفیس شهدا همواره در جامعه نمود عینی داشته باشد چرا که این فرهنگ نشانگر عشق و ارادت بندگان به خداوند متعال و نثار تمام هستی خویش در راه خدا است.
وی افزود: ما هیچگاه ادعا نکردیم که ثروتمندترین کشور دنیا و یا نظامی ترین کشور دنیا هستیم اما به برکت جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای والا مقام و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور همواره ادعا کرده ایم که نظامی مبتنی بر ارزش های الهی و مدافع مبانی تعالی بخش دین اسلام هستیم و در سایه این ویژگی ها به سوی استقلال و خودکفایی در عرصه های گوناگون پیش رفته ایم./ب
برچسب ها: شهدا ، خودکفایی ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.