سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مجله اقتصادی" به زودی در سیمای اردوی شبکه سحر ورق می خورد

مجموعه برنامه "مجله اقتصادی" در شبکه سحر در حال تولید است و به زودی از سیمای اردو پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، رستم نادری کارگردانی و تهیه کنندگی این برنامه را در 26 قسمت 25 دقیقه ای بر عهده دارد.
نادری هدف از تولید این برنامه را معرفی مسایل و بررسی روابط اقتصادی ایران با شبه قاره هند عنوان کرد و گفت: در این برنامه که تولید آن از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت، مرواده های اقتصادی ایران با کشورهای شبه قاره هند از جمله هند و پاکستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ساختار این مستند گزارشی ترکیبی از تصویر- نریشن و کارشناس است، افزود: این برنامه دارای چهار آیتم اصلی شامل "معرفی اقتصاد ایران با تاکید بر وجهه بین المللی آن"، "بررسی رویدادهای مهم اقتصادی شبه قاره"، "بررسی روندهای اقتصادی منطقه شامل ایران، خاورمیانه و شبه قاره" و "بررسی سیر تطور سلطه اقتصادی غرب بر منطقه" خواهد بود که به صورت هفتگی و متناسب با تحولات اقتصادی تولید و پخش می شود.
نادری در ادامه از تولید "مجله اقتصادی" به زبان فارسی به دلیل محدودیت در دسترسی به کارشناسان اردوزبان خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه پس از تولید، به زبان اردو دوبله و پخش می شود و محمد عظیم ترجمه آن را بر عهده دارد و حسن زیدی، ناهید انوری و حسن عباس به گویندگی در آن می پردازند.
از دیگر عوامل تهیه و تولید مجموعه برنامه "مجله اقتصادی" می توان به دکتر ابراهیم التجایی (نویسنده و محقق)، امیرحسین شهریاری (تدوینگر)، ناهید انوری و محمد عظیم (گویندگان متن)، محمدمهدی جسمانی (نور و تصویر) و محمد شاعری نیا (ساخت تیتراژ و وله) اشاره کرد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.