سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تجلی معنویت در پرتو انقلاب اسلامی

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور‌گفت: انقلاب اسلامی ایران معنویت را در قرن حاضر متجلی و در جهان گسترش داد و دین مبین اسلام را به مردم شناساند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام ˈسید جواد موسوی هوایی در حسینیه امام خمینی (ره) در مشهدگفت: ملت ایران همانند اهل کوفه نیستند و در راه دفاع از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده ای دارند.

وی افزود : انقلاب اسلامی با الهام از مکتب و فرهنگ غدیر و عاشورای حسینی و به رهبری امام خمینی (ره) و حضور پرشور مردم در صحنه مبارزات دوران ستمشاهی به پیروزی رسید.

موسوی خاطر نشان کرد :‌ امام راحل با این اقدام خود مسلمانان و شیعه را از انزوا نجات دادند و به آنان عزت بخشیدند و دین مبین اسلام را احیاء‌ کردند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معنویت را در قرن حاضر متجلی و در جهان گسترش داد و دین مبین اسلام را به مردم جهان شناساند و به این دین عزت و عظمت داد.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بیداری اسلامی مسلمانان کشورهای منطقه و جهان اسلام با الهام از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران محقق شد و گسترش یافت.

سوگواره بصیرت عاشورایی با عنوان ˈآخر راه همین جاست بیا تا برویمˈ از شام اربعین تا آخر ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد در حال برگزاری است./ب

 

برچسب ها: تجلی ، پرتو ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.