سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

فروش غیرنقدی سوخت به شرکت‌های هواپیمایی متوقف شد

یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توقف فروش غیرنقدی سوخت به شرکتهای هواپیمایی از امروز درپی مصوبه اخیر دولت خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اعلام اینکه به دلیل عدم سوخت‌رسانی از سوی این شرکت پروازهای امروز با تاخیر جدی مواجه شده، گفت: پیش از این ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده بود که باید سوخت هواپیماها به قیمت لیتری 700 تومان محاسبه شود که به دستور شخص وزیر نفت، این مصوبه به ایرلاین‌ها ابلاغ شده بود.
وی افزود: وزیر نفت ابلاغ کرده بود که هزینه سوخت از ایرلاین‌ها باید به صورت نقدی در قبال هر لیتر سوخت 700 تومانی دریافت شود. معاون وزیر نفت نیز در مورد شرایط غیرنقدی اعلام کرده که فقط در شرایطی که ایرلاین‌ها با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قرارداد بلندمدت امضا کنند، امکان فروش غیرنقدی وجود دارد.
این مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه به ایرلاین‌ها گفته شده بود که از 18 دی‌ماه سوخت فقط به شکل نقدی و به قیمت 700 تومان به آنها تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: حجم بدهکاری ایرلاین‌ها با سوخت لیتری 200 تومان در یکی دو سال گذشته به اندازه‌ای است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌تواند 3 ایرلاین را خریداری کند.
وی خاطرنشان کرد: ما هم طبق دستور ستاد هدفمندی عمل خواهیم کرد و سوخت لیتری 700 تومان را به شرط خرید نقدی در اختیارشان قرار خواهیم داد، چرا که ایرلاین‌ها قیمت بلیط‌هایشان را 65 درصد افزایش داده‌اند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سوخت ، هواپیما ، فروش ، وبگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.