سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تایید احکام مخالفان؛

روند انقلاب بحرین سرعت می‌گیرد

معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك بحرين، احكام دادگاه استیناف عليه رهبران انقلاب ملی این کشور را ظالمانه نامید و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، حسن مرزوق روز دوشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم تصریح کرد: آنچه امروز رخ داد، تداوم شيوه سركوبگرانه و ظالمانه رژيم عليه ملت بحرين و سران معارضین ملي است و دادگاه استيناف با صدور حکمی، احكام قبلی صادره عليه سران مخالفان را تاييد و با تجدید نظر در احکام آنان مخالفت كرد.

مرزوق گفت: چنین حکمی در حالی صادر شده است كه گزارش شریف بسيوني رییس کمیته حقیقت یاب بحرین، آنها را تبرئه کرده و مخالفان را زندانيان "ابراز عقیده" نامیده بود، اما رژيم آل خلیفه مخالفان سیاسی را جنايتكار و تروريست مي داند.

دادگاه به اصطلاح تجدید نظر بحرین، امروز حکم صادر شده علیه 21 نفر از رهبران و فعالان سیاسی بحرینی را تأیید کرد. دادگاه رژیم آل خلیفه، 7 تن از این فعالان سیاسی را به زندان ابد، 4 نفر را به 15 سال زندان، و 2 تن را نیز به 5 سال زندان محکوم کرد.

معاون دبير كل تجمع ملي دموكراتيك بحرين افزود: ما امروز در برابر دادگاه تحصن كرديم تا شايد رژيم آل خلیفه اندكي تعقل به خرج دهد هرچند كه اين رژيم زبان عقل و منطق و قانون را نمي شناسد و همواره به دلخواه خود احكامي عليه سران مخالف صادر مي كند. اين احكام ظالمانه است اما بر عزم ما برای ايستادگي و مقاومت افزود و باعث شد تا انقلاب امروز از نو آغاز شود.
 مرزوق خاطرنشان كرد: رژيم نبايد گمان كند كه سران مخالف اهرم فشاري هستند كه مي تواند از طريق آنها امتيازاتي بگيرد. اين انقلاب ادامه دارد و اين احكام ظالمانه، عزم مخالفان در ادامۀ انقلاب افزايش مي دهد.

وی اظهار داشت: صدور احکام ظالمانه علیه سران مخالف بيانگر ايستادگي ملت است كه تحت هيچ شرايطي تحركات خود را متوقف نمي كنند مگر اين كه انقلاب به ثمر برسد و سران مخالفان با سربلندي آزاد گردند.

 مرزوق تصریح کرد: ما به دستگاه قضايي و رژيم اميدي نمي بنديم. اين احكام كاملا سياسي است و رژيم مي داند كه كه سران معارضان، بيگناه هستند و فقط مردم را به تظاهرات مسالمت آميز دعوت کرده اند.
برچسب ها: بحرین ، انقلاب ، آل خلیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.