سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش ظرفيت ناوگان حمل و نقل ريلي کشور هدف اصلي دولت دهم

رئيس کميسيون عمران گفت: افزايش ظرفيت ناوگان حمل و نقل ريلي کشور با توجه به زيرساخت هاي موجود از اهداف اصلي دولت به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي آقايي رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي ايران در مراسم بهره برداري از 8 پروژه ريلي راه آهن جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه ايران در شرايط تحريم قرار دارد گفت: غربي ها با دشمني خود تمام نيازهاي طبيعي و حمل و نقل کشور را تحريم کرده اند.

وي در ادامه افزود: امروزه بايد از اين فرصت در جهت بهره وري و افزايش توسعه و پيشرفت کشور خود به کار بگيريم.

رئيس کميسيون عمران در ادامه اظهار داشت: بايد تمامي توانمندي هاي خود را در جهت بازسازي و افزايش ظرفيت ها بدون نياز به کالا و امکانات خارجي به کار گيريم.

آقايي در ادامه تصريح کرد: مديريت مصرف سوخت، کاهش سوانح و افزايش ظرفيت حمل و نقل ريلي در برنامه پنجم توسعه توسط کميسيون عمران مجلس مصوب گرديد.

وي در ادامه اظهار داشت: دولت سالانه نيازمند 10 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري در بخش حمل و نقل ريلي است که 4 هزار ميليارد تومان از آن مربوط به سفرهاي درون شهري و 6 هزار ميليارد تومان آن مربوط به سفرهاي برون شهري است.

وي در ادامه افزود: متأسفانه تاکنون دولت نتوانسته از اين ميزان سرمايه گذاري استفاده کند.

رئيس کميسيون عمران خاطرنشان کرد: افزايش ظرفيت ناوگان حمل و نقل ريلي کشور با  توجه به زيرساخت هاي موجود از اهداف اصلي دولت به شمار مي رود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.