سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محققان ایرانی در پروژه های خود از ابزار مدرن استفاده می کنند/ پیشرفت ایرانیان چشمگیر است

استاد دانشگاه برونل لندن گفت: در بازدیدهایی که از محققان ایرانی و موسسه ملی اقیانوس شناسی داشته ایم پیشرفت ایرانیان را چشمگیر دیدم.

سوزنان لیروی، استاد دانشگاه برونل لندن که در همایش بین المللی آسیب شناسی تغییرات سریع تر از آب دریاچه های بزرگ و پاسخ انسان به آن حضور داشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: محققان و پژوهشگران ایرانی و البته موسسه ملی اقیانوس شناسی در بازدیدی که چندین بار داشته ایم پیشرفت های زیادی داشته اند تا حدی که هر باز نظرات و ایده های جدیدی در بحث های علمی ارائه داده اند.

وی افزود: محققان ایرانی در پروژه های تحقیقاتی خود از وسایل و ابزار مدرن استفاده می کنند و این برای من شگفت انگیز است.

استاد دانشگاه برونل لندن در خصوص دریاچه های ایران و ارزیابی مشکلات آن اظهار داشت: دریاچه های زیادی در ایران وجود دارد که در حال تغییر است، چنانچه می توان دریاچه بزرگ خزر را در ایران نام برد که بسیاری از تحقیقات دریایی بر روی آن صورت می گیرد .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص نتایج این همایش تصریح کرد: این همایش در نوع خود بی نظیر است چنانچه متخصصین زیادی از رشته های مختلف از جمله زمین شناسی، باستان شناسی با بررسی وضعیت دریاچه خزر و ارومیه در این همایش گرد هم جمع شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چنین همایشی در سال 2013 در ازبکستان و 2014 در ترکیه برگزار می شود که در آن همایش هم من شرکت می کنم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.