سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/آيت الله علوي گرگاني

مسئوليت پليس بسيار سنگين است

آيت الله علوي گرگاني در ديدار جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و جمعي از فرماندهان و جانشينان انتظامي استان ها با وي گفت: مسئوليت در نيروي انتظامي در حالي که دشمن رسماً براي کشور ما خط و نشان مي کشد بسيار سنگين است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آيت الله علوي گرگاني با بيان اينکه کارکنان نيروي انتظامي هم مسئول حفظ جان خود و هم مسئول محافظت از جان ديگران هستند، خطاب به مسئولان و فرماندهان ناجا اظهار داشت: شما عزيزان بار سنگيني از مسئوليت بر روي دوشتان است، تنها مسئول خودتان نيستيد بلکه بايد از تمام مردم کشور محافظت کنيد، استمداد از خداوند متعال تنها نيرويي است که مي تواند شما را در اين مسير کمک کند.
وی با تاکيد بر اينکه کارکنان نيروي انتظامي مورد عنايت خداوند، پيامبر، ائمه، و حضرت بقيه الله هستند گفت: مسئوليت در نيروي انتظامي بسيار سنگين است اين در حالي است که دشمن نيز رسماً براي کشور و نظام خط و نشان مي کشد، هم هجمه داخلي است و هم يک هجمه از بيرون مرز و آن کساني که از بيرون براي براي نظام نقشه مي کشند.
اين مرجع عاليقدر خطاب به مسئولان و فرماندهان ناجا افزود: بدانيد شما مورد عنايت رهبري (مدظله العالي) هستيد و ما نيز براي شما عزيزان در انجام ماموريت ها دعا مي کنيم. /ب
برچسب ها: قم ، مسئولیت سنگین ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.