سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از شهدا به عنوان سند افتخار و الگوی ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حسن‌زاده در نخستین یادواره شهدای سرباز استان کردستان در سنندج گفت:‌ همه شهدا در راستای دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب با تبعیت از مکتب سالار شهیدان در برابر دشمنان ایستادند و جان پاکشان را فدا کردند.
وی تصریح کرد: ‌ایثار و از خودگذشتگی شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی سند افتخاری برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
معاون استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهدا برای حراست از انقلاب و کیان اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادند و خون پاکشان را فدا کردند.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، داشتن روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و ایمان قوی رزمندگان در کنار پشتیبانی ملت و راهنمایی‌های حکیمانه و مدبرانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مهم‌تین عوامل پیروزی ملت ایران در این جبهه نابرابر بود.
وی افزود:‌ رزمندگان ما با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در برابر هجمه سخت دشمنان با شجاعت ایستادند و با نثار خون پاکشان امنیت، آزادگی و آسایش را برای ملت به ارمغان آوردند.
حسن‌زاده افزود: اگر این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها نبود چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند و امروز شاهد این همه پیشرفت و اقتدار در کشور نبودیم.
وی با بیان اینکه توطئه و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با پایان جنگ تحمیلی تمام نشد، اضافه کرد: دشمن شکست خورده در جنگ هشت ساله دفاع مقدس امروز در قالب هجمه نرم و فرهنگی انقلاب ارزشی ما را هدف قرار داده است.
حسن‌زاده تصریح کرد: انتقال رشادت‌های شهدا که در راستای حفظ آزادی و استقلال ملت جان خود را فدا کردند بهترین و کارسازترین قدرت نرم در برابر هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان است.
به گفته وی، بدون شک حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های عظیم ملی موجب اقتدار و ایستایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: آشنا کردن بیش از پیش قشر جوان با فرهنگ دینی، فرهنگ ایثار شهادت و سیره و زندگی سراسر عشق و ایثار شهدا رسالت همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و متولیان فرهنگی است.
وی در پایان تصریح کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی جذاب و برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا در راستای آشنا کردن نسل جوان امروز با اهداف و خواستگاه‌های شهدا تلاش کنیم./ب
برچسب ها: شهدا ، سند ، افتخار ، ملت ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.