سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دفاع مقدس نقطه اعتلای ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نقطه اعتلا و اقتدار کشورمان دوران دفاع مقدس است که همه با دیدن این تابلوی ارزشمند پی به عظمت ملت ایران می‌برند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در یادواره شهدای سرباز در حسینیه ثار‌الله اردبیل اظهار داشت: ما از دست‌اندرکاران این کار ارزشمند که سعی کردند مردم ایران قدر‌دان ذوالحقوق خود باشند تجلیل می‌کنیم چرا که شهدای سرباز ما در اوج مظلومیت در هشت سال جنگ تحمیلی قدرت روحی و هویت اصیل و شجاعت بی‌بدیل این ملت را به زیباترین شکل به دنیا نشان دادند.

وی از دفاع مقدس به عنوان تابلوی عظیم اقتدار و خوداتکایی ملت ایران یاد کرد و گفت: هر کسی بخواهد عظمت ملت ایران را به تماشا بنشیند باید این تابلوی عظیم را از تمام زوایا نگاه کرده و نسبت به آن دقیق و حساس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر فشارها و عزم جهانی در به تسلیم کشاندن واقعی‌شان ایستادند و به رغم حمایت همه جانبه شرق و غرب از صدام اهریمنی با پیشرفته‌ترین امکانات و تسلیحات نظامی تلاش کردند تا اوج برتری و غلبه بر شیاطین روزگار را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی یادآور شد: آمریکا، شوروی و کشورهای اروپایی به یک نژاد‌پرست درجه یک و خونخوار این اجازه را دادند که در جنگ هشت ساله خون‌های بیگناهی را بریزد و انقلاب نوپای ملت ما را که هنوز ساختار حکومتی و تشکیلاتی آن شکل نگرفته بود بشکنند و به تمام دنیا اعلام کنند که نتیجه حکومت‌های آزادی طلبانه چنین است.

وی تاکید کرد: در حالی که ملت ایران بعد از سرنگونی نظام شاهنشاهی که به صورت غیر‌رسمی ایران را به غرب فروخته بود سعی داشتند تا استقلال، عزت و حاکمیت ملی‌شان را حفظ کنند و از اصول خود تنزل نکنند اما دشمن تلاش می‌کرد تا در این مسیر اختلال ایجاد کند./ب

برچسب ها: اردبیل ، نقطه ، اعتلای ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.