سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بی مغز نامیدن مدعيان تحریم

انتقاد صریح عضو حلقه فتنه گران از پروزه بي نتيجه تحریم انتخابات توسط اصحاب فتنه + سند

تلاش بي نتيجه براي تحریم انتخابات سال آینده ریاست جمهوری توسط طیف فتنه خارج از کشور با انتقاد همراه با تمسخر مهره های داخل کشورشان روبروست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، طیفی از اصلاح طلبان  که با شکست در اقدامات ضد امنیتی و آشوبگرانه در سال 88 مجبور به فرار و ترک کشور شده اند همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 پروژه جدیدی را پیگیری می کنند که با اعتراض دوستانشان در داخل کشور روبرو شده است.

این پروژه کوته فکرانه که  سعی در القاء ناسالم بودن و تحریم انتخابات را دارد در حالی مطرح می شود که برخی از حلقه های دور اندیش طیف اصلاح طلبان در داخل کشور با اعلام حضور و چانی زنی با مسئولان ،تحرکات خود را برای حضور پررنگ در انتخابات سال آینده آغاز کرده اند.

"رامتین غفاری" از مهره های فعال جنبش زرد شده سبز در شبکه های اجتماعی غربی که سابقه فعالیت مجرمانه در حوادث 88 را نیز در پرونده خود دارد در مطلبی که انتشار داده با انتقاد صریح  ازاین ترفند سوخته فتنه گران که با بی توجهی و طرد مردم مواجه است این  مواضع رفقای خارج نشینش   را به تمسخر گرفته است.

" غفاری " در مطلبی با صراحت و رندی خبر از فرار بی مغزها داده و می نویسد : " چند وقتی است که برخی از رفقای خارج نشین ما ( فتنه گران ) کارهایی می کنند ، حرفهایی می زنند و موضع گیری هایی می کنند که من در رابطه با این دوستان حداقل به این نتیجه رسیده ام عبارت فرار مغزها عبارت مناسبی نیست و در خوش بینانه ترین حالت می توانم این پدیده را فرار بی مغزها بنامم ."




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.