سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهركرد/

مجتمع فولاد سفیددشت، دارای رتبه اول پیشرفت فیزیکی در بین 8 طرح مهم فولادی كشور

مجتمع فولاد یك میلیون تنی سفیددشت استان چهارمحال و بختیاری، در بین هشت طرح مهم فولادی كشور، از نظر پیشرفت فیزیكی، رتبه اول را داراست و بیشترین پیشرفت فیزیكی را در بخش اجراء داشته است.

مسئول روابط عمومی طرح مجتمع فولاد سفیددشت استان چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، با اعلام این خبر، گفت: با بهره برداری از این طرح، تحول قابل ملاحظه ای در كاهش نرخ بیكاری و افزایش فرصت های شغلی در استان ایجاد می شود.

افشین رمضانی افزود: این طرح فولادی، كه با ظرفیت یك میلیون تن در منطقه سفید دشت از توابع شهرستان بروجن در حال اجراست، به طور متوسط 52 درصد در كل پروژه پیشرفت فیزیكی دارد.

وی گفت: پیشرفت اجرای این طرح در بخش احیاء، 78.5 درصد و در بخش فولادسازی، 37 درصد است. 

رمضانی افزود: طرح احداث مجتمع فولاد سفیددشت، از طرح های مهر ماندگار است و از سال 1386، عملیات ساخت آن در زمینی به مساحت 250 هكتار، با چهار هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی طرح مجتمع فولاد سفیددشت استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: ظرفیت تولید سالانه این كارخانه در طرح اولیه، 800 هزار تن فولاد بوده كه به یك میلیون تن ارتقاء یافته و با بهره برداری از این طرح، 850 فرصت شغلی مستقیم و 8 هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد می شود.

مجتمع فولاد یك میلیون تنی سفیددشت استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله 35 كیلومتری مركز شهرستان بروجن واقع شده است.

شهر سفیددشت، از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری است که در فاصله 23 کیلومتری شمال غربی شهر بروجن، و 35 کیلومتری جنوب شرقی شهرکرد ( مرکز استان ) قرار دارد. /ب

برچسب ها: فولاد ، سفیددشت ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.