سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

بهره برداری از 25 پروژه آبرسانی روستایی در کردستان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 25 پروژه آبرسانی به روستاهای استان کردستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، رحیمی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها دوهزار و 772 خانوار با جمعیتی بالغ بر 11 هزار و 394 نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی برخودار می شوند.
وی هدف از اجرای این پروژه ها را تامین آب سالم و بهداشتی برای قشر روستایی عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 48 میلیارد و 580 میلیون ريال اعتبار هزینه شده است.
رحیمی بیان کرد: مهمترین احجام کاری انجام شده در اجرای این تعداد پروژه شامل 18 حلقه چاه، 15 دهنه چشمه، بیش از 63 کیلومتر خط انتقال آب، بیش از 62 کیلومتر شبکه توزیع انجام گرفته است.
وی از دیگر احجام کاری انجام شده را دو هزار و 90 مترمکعب مخزن، دو هزار و 493 فقره انشعاب آب و 21 ایستگاه پمپاژ عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان کردستان ادامه داد: پروژه های مذکور در شهرستان های مریوان، بانه، کامیاران، قروه، سقز، سروآباد و دهگلان اجرایی می شوند.
مدیر عامل شرکت آبفار کردستان در پایان تصریح کرد: از تعداد پروژه های یاد شده بانه سه پروژه، دهگلان شش مورد، سقز یک مورد، سروآباد پنج پروژه، قروه سه مورد، کامیاران دو پروژه و مریوان نیز چهار پروژه را به خود اختصاص داده است./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.