سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تینا و ماهان نوین آینده بسکتبال اصفهان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان گفت: تا آنجا که توانسته‌ایم در دو تیم‌ بسکتبال این باشگاه از بازیکنان بومی استفاده کرده‌ایم و قصد داریم با شناسایی استعدادها بسکتبالیست‌های بومی پرورش دهیم.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان محمدرضا ساکت افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در راستای پشتوانه سازی ، جوانگرایی و همچنین کشف و ارتقاء استعدادهای بازیکنان بومی و مستعد استان به تیم داری در رده های پایه بسکتبال اقدام کرده است.
وی گفت: این باشگاه در دو لیگ دسته یک و دسته دوبسکتبال کشور به ترتیب با نام های
ماهان نوین و تینا حضورچشمگیری داشته است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان خاطر نشا ن کرد:تیم تینا با انجام ده بازی موفق به کسب ده پیروزی شده و با کسب 20 امتیاز صدر نشین لیگ دو بسکتبال است که این امر از عزم راسخ و توان بالای بازیکنان بومی اصفهان حکایت می کند.
محمدرضا ساکت افزود: ماهان نوین نیزکه با هدف ارتقاء و کمک به بسکتبال پایه استان با حضور در لیگ دسته یک و انجام 9 بازی 15 امتیاز کسب نموده هم اکنون در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت ها جای دارد.
مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان در خصوص روند فعالیت های تینا و ماهان نوین گفت: نگاه بلند مدتی به بسکتبال داریم و با برنامه‌ریزی‌های مدون می‌خواهیم بیشترین بازدهی را داشته باشیم. به تمامی حوزه‌های بسکتبال ، اعم از تیم‌های پایه، سازماندهی، مسائل آموزشی مربیان و بازیکنان نگاه ویژ‌ه‌ای داریم .
ساکت ادامه داد: در سال‌های آینده به جای بازیکنان غیر بومی و خارجی از بازیکنانی که «ماهان» پرورش داده است استفاده می‌کنیم./ع

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، ماهان ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.