سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نماینده مردم تبریز از استادیوم یادگار امام (ره)

نماینده مردم تبریز به از استادیوم یادگار امام (ره) تبریز بازدید و در جریان روند میزبانی این ورزشگاه برای رقابتهای فوتبال لیگ باشگاههای آسیا قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این بازدید اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گزارشی از ایجاد ستاد و کمیته های این رقابتها ارائه کرد و نیازها و کمبودهای اعتباری مورد نیاز برای میزبانی شایسته از این رقابت ها را ارایه کرد.

*اهمیت حضور تیم تراکتورسازی در آسیا

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: باید راهکارهای مناسب به منظور تبیین اهمیت حضور تیم تراکتورسازی تبریز در جام باشگاه های آسیا تبیین شود.

رضا رحمانی، در دیدار با اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مسئولان استادیوم یادگار امام ره و اعضای هیات فوتبال ، با اشاره به جایگاه فوتبال در این استان و حضور تیم تراکتورسازی تبریز در جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: تبیین و تبلیغ این موضوع در فضای فرهنگی جامعه می تواند منشاء حل بسیاری از مشکلات موجود در فوتبال استان باشد.

وی ادامه داد: این مسابقه ها فرصت خوبی برای نشان دادن توانمندی های این تیم و همچنین تبریز در مجامع بین المللی است.

رحمانی اضافه کرد: رسیدن به جایگاه کنونی این تیم و فرصت به دست آمده از این رهگذر به آسانی به دست نمی آید و باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق به دنبال بهره بردن از فضای ایجاد شده بود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی این رخداد ورزشی می تواند موجب ترغیب جوانان به سمت ورزش شود و در صورت برنامه ریزی مناسب، این مسابقات می تواند فرصت خوبی برای گسترش فرهنگ ورزش در بین جوانان تلقی شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات مالی باشگاه و همچنین مشکل تامین اعتبار برای ارتقاء استاندارهای ورزشگاه یادگار امام بر اساس استانداردهای AFC تاکید کرد: باید فضای موجود در این موضوع به سمتی هدایت شود که به جای غرق شدن در مشکلات موجود، ظرفیت های استانی و ملی برای تحقق اهداف تعریف شده شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد.

رحمانی گفت: حمایت های شهرداری تبریز، استانداری، شورای شهر و بخش خصوصی برای برگزاری هرچه بهتر این رخداد ورزشی می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات مالی این ورزشگاه باشد. باید در برخورد با این رویداد ورزشی جنبه های توسعه فرهنگی آن مورد توجه قرار گیرد و تنها به عنوان رویدادی ورزشی به آن نگریسته نشود.

این نماینده مجلس، حضور تیم تراکتور سازی تبریز در جام باشگاه های آسیا را اتفاقی تاریخی برای این شهر دانست و تاکید کرد: باید برای تدام افتخارات این تیم در سطح آسیایی نهایت تلاش و برنامه ریزی صورت گیرد.

رحمانی گفت: با رایزنی های انجام شده با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مقرر شده یک میلیارد ریال به تیم تراکتورسازی تبریز اهدا شود. رایزنی هایی نیز برای تامین نیازهای مالی تیم تراکتورسازی از ظرفیت های استانی و ملی در حال برگزاری است. در این چارچوب برنامه های متعدد دیگری نیز در نظر دارم که در صورت عملی شدن آنها مشکلات مالی این تیم تا حد زیادی حل خواهد شد.

دکتر رحمانی نماینده مردم تبریز به همراه اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال از استادیوم یادگار امام ره تبریز و میزبانی و شرایط حاکم برای رقابتهای فوتبال لیگ باشگاههای آسیا بازدید کردند.

در این بازدید اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گزارشی از ایجاد ستاد و کمیته های این رقابتها ارائه کرد و نیازها و اعتبارات مورد نیاز برای میزبانی شایسته این رقابت ها را مورد توجه قرار داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.