سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیان احکام شرعی هر هفته از سیمای انگلیسی شبکه سحر

در راستای آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان انگلیسی زبان شبکه جهانی سحر با احکام شرعی، سیمای انگلیسی این شبکه بین المللی برنامه «احکام » را با قالب گفت و گو محور و با حضور کارشناسان مذهبی روی آنتن می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه زنده هفتگی، هر پنج‌شنبه‌ از ساعت 30/12 تا 00/13به وقت تهران، به بیان مسائل شرعی  اختصاص یافته است و در مدت زمان 30 دقیقه ، مباحث شرعی و مبتلا‌به فقهی را توسط کارشناسان مختلف مورد بحث و کنکاش قرار می‌دهد.  
سید مصطفی بابایی تهیه‌کننده این برنامه مذهبی درباره محتوای این برنامه اظهار کرد: سعی می‌کنیم مسائل روزمره شرعی  را به همراه احکامی که  در ایامی نظیر ماه مبارک رمضان با مناسبت‌های مختلف دینی و آیینی  نیز قرین است را برای علاقه‌مندان به مسائل مذهبی بازگو کنیم.
وی ادامه داد: در برنامه‌های گذشته به خاطر تقارن با ماه محرم تلاش کردیم مباحثی چون نذر و نیز عزاداری‌های مذهبی و شبهاتی که پیرامون برخی انحرافات و بدعت‌ها مثل قمه‌زنی و.. در جامعه موجود است را برای بینندگان در طول ماه محرم مطرح سازیم.همچنین علاقه‌مندان جهت بیان سوالات و دیگاه‌های شرعی خود می‌توانند به صورت تماس تلفنی، مباحث خود را با کارشناسان برنامه مطرح سازند.
گفتنی است عوامل فنی برنامه هفتگی احکام عبارت‌‌اند از: سید مصطفی بابایی تهیه‌کننده ، مسعود متقیان و حسین ماندنی تصویربرداران، محمدرضا شهبازیان صدابردار . مجری این برنامه  نیز سید مسعود پیغمبرزاده است.
سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، برنامه های متعددی با رویکرد فرهنگی و معارف اسلامی را برای مخاطبان غیر ایرانی خود تدارک و پخش می کند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.