سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید علی اسماعیلی از دو کلیسا در سطح شهر تهران

علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از دو کلیسای سرکیس مقدس و ارامنه کاتولیک در سطح شهر تهران بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسماعیلی در این بازدید خطاب به همراهان که جمعی از روحانیان مسحیی و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی بودند با تاکید بر استواری عدالت برپایه توحید ،اخلاق و محبت  گفت : معتقدم تنها راه شکوفایی بشر امروز توسل و توجه به آموزه های دینی و احترام به اولیای الهی است و قطعا دوری از معنویت ما را از عدالت و آزادی دور خواهد کرد .
وی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای هموطنان ارامنه اظهار امیدورای کرد: سالی با بركت ،سلامت و موفقیت و بهروزی پیش رو داشته باشند .
طی این بازدید که هفته گذشته صورت گرفت علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اسقف اعظم سبوه سرکسیان و اسقف نشان کارکیهایان شورای خیلفه گری ارامنه کاتولیک ایران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار هر دو اسقف اعظم طی سخنانی از اقدامات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تسهیل انجام فعالیت های فرهنگی اجتماعی کلیسا ها در چارچوپ قانون مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند ./ي2

برچسب ها: اسماعیلی ، کلیسا ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.