سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

نخستین دوره رقابتهای رالی كویر كشور در زاهدان برگزار می شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره رقابت های رالی دو دیفرانسیل كویر كشور به مناسبت دهه مبارك فجر در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، 'محمد توسلی كیا' افزود: با هدف استفاده از قابلیت های طبیعی استان از جمله كویر در بخش ورزش، نخستین دوره رالی كویر بهمن ماه امسال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده استانهای سیستان و بلوچستان و كرمان برگزار خواهد شد.
 وی اظهار داشت: تا كنون 30 راننده از استان های خراسان جنوبی، كرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برای شركت در این رقابت ها اعلام آمادگی كرده اند.
وی با بیان اینكه شروع رقابت های رالی كویر كشور از زاهدان و پایان آن نیز در كویر استان كرمان خواهد بود گفت: اتومبیلرانان شركت كننده در این رقابت باید مسافتی به طول 700 كیلومتر را رانندگی كنند.  
 رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان افزود: پرویز شه بخش، محمدعظیم اسماعیلی كیا، عبدالواحد گرگیچ مقدم، حمیدرضا ساسولی، توكل شه بخش، عزیز اسماعیل كیا، نعمت الله شاهوزهی و بهرام توسلی كیا به نمایندگی از استان در این رقابت ها شركت خواهند كرد.
 وی گفت: با توجه به وجود استعدادهای خوب اتومبیلرانی در سیستان و بلوچستان، امیدواریم ورزشكاران استان با كسب نتایج قابل قبول به عنوان نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب شوند./ع
برچسب ها: رالی ، کویرکشور ، درزاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.