سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توزیع 2900 تن برنج در آذربایجان‌غربی

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 900 تن برنج برای تنظیم بازار آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار در حال حاضر 2 هزار و 900 تن برنج هندی در بازار آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته یک هزار و 900 تن از این میزان برنج توزیع شده است، تصریح کرد: هفته آینده نیز یک هزار تن برنج توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این حبوبات نیز در بازار توزیع شده، افزود: توزیع 300 تن نخود و عدس نیز به منظور تنظیم بازار در این استان انجام گرفته است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از توزیع یک هزار تن شکر با قیمت تعاونی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقلام در فروشگاه‌ها و مراکز توزیع کالا عرضه شده‌اند

وی با اشاره به آمار هشت ماه این سازمان در توزیع اقلام مورد نیاز و ضروری مردم به صورت تعاونی، گفت: در هشت ماه امسال 30 هزار تن انواع نهاده‌های دامی، 2 هزار تن شکر، 3 هزار و 400 تن مرغ گرم، 400 تن گوشت قرمز منجمد و 900 هزار جلد دفاتر دانش‌آموزی 14 هزار و 800 تن برنج ایرانی و هندی در بازار توزیع شده است.

دهقان با بیان اینکه ذخیره‌سازی مرغ نیز در این استان به میزان نیاز انجام گرفته، اعلام کرد: برای ایام عید نیز مرغ منجمد به میزان لازم ذخیره‌سازی شده است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.