سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از برگزاری همایش یک‌روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در 25 دی‌ماه امسال در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.

محمدرضا باقری درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، گفت: این همایش سومین همایش سرمایه‌گذاری استان پس از اکو و نشست وزارت کار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای این همایش از سرمایه‌گذاران کشوری و بومی استان دعوت به عمل آمده است، تصریح کرد: علاوه بر سرمایه‌گذاران از وزیر و معاونان وزارت صنعت و معدن، معاون سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون صنایع مجلس دعوت به عمل آمده است.

باقری با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت، گفت: علاوه بر این شرکت دستگاه‌هایی چون استانداری، سازمان صنایع و معادن، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، بانک مهر اقتصاد، ‌صدا و سیما، خانه مطبوعات و ... برای برپایی این همایش مشارکت دارند.

این مسئول در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه به چند دلیل سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی برای سرمایه‌گذاران بهتر است، افزود: دسترسی روان‌تر سرمایه‌گذاران به مسئولان، وجود امکانات بیشتر برای توسعه طرح‌ها، وجود زمین، آب و سایر امکانات ارزان قیمت نسبت به سایر مناطق از جمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی به شمار می‌رود./ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.