سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

سن اعتیاد کم شد/ استقبال 4 هزار نفری از برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد

معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به پایین بودن سن اعتیاد در جامعه گفت: بیش از 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم استقبال کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، لهراسب رحمتی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد این شهرستان با تاکید بر اینکه سن اعتیاد به مواد مخدر کاهش یافته است، گفت: پدیده شوم اعتیاد در سنین پایین جامعه هم دیده می‌شود و برای مقابله با آن باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، ورزشی و دینی گسترده‌ای ساماندهی شود.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه اعتیاد و طلاق دارای ارتباط معناداری با یکدیگر هستند، گفت: بالا بودن آمار طلاق و اعتیاد باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

وی خواستار حضور پررنگ‌تر دانشگاه‌های پنج‌گانه سوادکوه در بررسی عوامل مؤثر بر اعتیاد و راهکارهای بومی مقابله با آن شد و خاطرنشان کرد: بررسی راهکارهای جلوگیری از اعتیاد باید به صورت پروژه‌های کاربردی توسط دانشگاه‌های مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان سوادکوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم را قابل توجه توصیف کرد و یادآور شد: بیش از 4 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در ایام محرم استقبال کردند.

رحمتی به تغییر شیوه‌های دشمن برای آلوده کردن جوانان به مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین اهرم مبارزه با مواد مخدر است و همراهی ادارات و نهادهای مختلف زمینه کاهش اعتیاد را فراهم می‌کند./ج1

برچسب ها: ساری ، اعتیاد ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.