سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کعبی زاده: مشکل تیم ملی را در شهرستان ها حل می کنیم

بخش بانوان فدراسیون والیبال مدتی است که با همکاری کمیته آموزش در حال برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرهای مختلف است.

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما از تشکیل این کارگاه های آموزشی ارتقاء‌ سطح عملکرد علمی مربیان سراسر کشور است.

طبق آسیب شناسی که در تیم ملی و بازیکنان فعال کردیم به این نتیجه رسیدیم که یکی از مشکلات آنها عدم مهارت کافی است.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی در پست های تخصصی دارای اشکالات تکنیکی بوده از تاکتیک ها و سیستم های پیشرفته والیبال هیچ گونه آگاهی خاصی ندارند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های کارشناسانه انجام شده به این نتیجه رسیدیم که مشکل والیبالیست ها با آموزش سطح بالای مربیان سراسر کشور برطرف می شود تا آنها اطلاعات فنی خود را ارتقاء ندهند معضلات ما در سطح ملی برطرف نشده و ادامه خواهد داشت.

مربیان با یادگیری اصول صحیح تکنیکی آن را به بازیکنان انتقال خواهند داد و ضعف در سطح ملی رفع می شود.

وی گفت: مربیان تیم ملی نباید در اردوهای تدارکاتی تیم ملی اصول تاکتیکی و تکنیکی را آموزش دهند. این کارگاه ها به نوعی هماهنگی در آموزش است.

در سر فصل های آن نوع حملات ترکیبی، اسپکهای قدرتی، دریافت، تاکتیک های حمایتی (مهاجم و مدافع)، دفاع 2 نفره، سه نفره و ... گنجانده شده است.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان خاطر نشان کرد: چون ما در این بخش در پست پاسور دچار مشکل و کمبود هستیم در کارگاه های تشکیل شده نمایندگان فدراسیون چگونگی تربیت پاسور را نیز آموزش می دهند./آق

برچسب ها: معضلات ، اشکالات ، تاکتیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.