سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

شخصیت و سجايای اخلاقی پيامبراعظم(ص) به مردم معرفی شود

نماينده ولی فقيه در لرستان با تاكيد بر مقابله با اهانت دشمنان به اسلام و مقدسات اسلامی، گفت: معرفی بيشتر و تبيين جامع و كامل شخصيت والا و سجايای اخلاقی پيامبر اكرم(ص) يكی از مهمترين اقدامات در راستای خنثی كردن ترفندهای دشمنان است.

ستاد بزرگداشت پيامبر اعظم (ص) به منظور برگزاری هرچه باشكوهتر آيين های ويژه سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در دفتر نماينده ولی فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

برگزاری مراسم باشكوه بزرگداشت سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص) و همچنين شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مناطق شهری و روستايی استان لرستان از مصوبات ستاد بزرگداشت پيامبر اعظم(ص) در لرستان بود.

برهمين اساس، اين مراسم به صورت همزمان در صبح روز 28 صفر در مصلای الغدير شهر خرم آباد و ساير شهرستان های استان، با حضور گسترده و باشكوه مردم ولايی و مومن اين ديار برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت سالروز رحلت پيامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسين مجتبی(ع) با همكاری و مشاركت همه دستگاهها و نهادهای استان و شورای سياستگذاری ائمه جمعه استان و هيات های مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با تاكيد بر مقابله با اهانت دشمنان به اسلام و مقدسات اسلامی، اظهار كرد: معرفی بيشتر و تبيين جامع و كامل شخصيت والا و سجايای اخلاقی پيامبر اكرم(ص) يكی از مهم ترين اقدامات در راستای خنثی كردن ترفندهای دشمنان است.

امام جمعه خرم آباد، پيامبر اسلام(ص) را نمونه و الگوی كامل و جامع بشريت دانست و گفت: حضرت محمد(ص) در زمانی هدايت انسان ها را برعهده گرفت كه دنيا در جهالت و وحشی گری غوطه ور بود و ايشان بدترين مردمان را به بهترين دين و آيين خداوندی رهنمون ساخت. /ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.